handel budownictwo/nieruchomości
Carrefour Polska zakończył pierwszy etap modernizacji Centrum Handlowego Piekary w Legnicy i zapowiada kolejną rozbudowę
Carrefour Polska poinformował o sfinalizowaniu zapowiedzianego w ubiegłym roku pierwszego etapu modernizacji swojego Centrum Handlowego Piekary w Legnicy. W ramach inwestycji galeria zyskała nowych najemców, odświeżone wnętrza oraz przestrzeń usługową odpowiadającą aktualnym potrzebom mieszkańców miasta i okolic. Sieć nie zwalnia tempa i już przygotowuje drugą fazę rozbudowy tego centrum handlowego.
Od blisko dwóch dekad Centrum Handlowe Piekary pełni rolę jednego z najważniejszych punktów handlowych w Legnicy i regionie. Obiekt, otwarty w 2005 roku, gromadzi pod jednym dachem różnorodną ofertę sklepów i usług - od popularnych marek odzieżowych i obuwniczych, takich jak CCC czy Pepco, po specjalistyczne salony, m.in. RTV Euro AGD i Vision Express. Uzupełnieniem oferty jest także ceniona przez mieszkańców lokalna wędliniarnia i cukiernia, punkt Poczty Polskiej oraz restaurację Domino’s Pizza. Dzięki takiemu połączeniu codzienne zakupy można tu wygodnie połączyć z załatwieniem ważnych spraw i spędzeniem czasu w przyjaznym otoczeniu.
CH Piekary w nowej odsłonie
Zakończony przez Carrefour Polska pierwszy etap modernizacji przyniósł znaczące zmiany w ofercie i standardzie obiektu.
- W pierwszym kwartale do grona naszych najemców dołączył sklep Action, oferujący szeroki asortyment artykułów w atrakcyjnych cenach. Następnie otworzyła się drogeria Rossmann oraz swoją działalność rozpoczął klub fitness Fit Style, wprowadzając do galerii nowy wymiar aktywności i rekreacji. Dzięki tym otwarciom CH Piekary zyskało bardziej różnorodny charakter i odpowiada na potrzeby różnych grup klientów, od tych, którzy robią szybkie zakupy, po osoby poszukujące miejsca do dbania o zdrowie i kondycję - mówi Ewa Karska Dyrektorka Galerii Handlowych w Carrefour Polska.
Równolegle przeprowadzono gruntowną modernizację wnętrz, obejmującą min. wymianę posadzek i sufitów oraz generalny remont toalet. Nowa aranżacja przestrzeni wspólnych sprawiła, że codzienne zakupy odbywają się dziś w znacznie bardziej komfortowych i nowoczesnych warunkach. Modernizacja wnętrz podniosła standard obiektu, nadając mu świeży i estetyczny charakter, który spotkał się z pozytywnym odbiorem klientów.
Kolejne inwestycje już w przygotowaniu
Carrefour Polska nie zwalnia tempa i już przygotowuje drugą fazę rozbudowy Centrum Handlowego Piekary.
- To nie koniec zmian jakie zaplanowaliśmy w Legnicy. Rozpoczęliśmy już proces projektowania kolejnej fazy rozbudowy tego centrum, uwzględniając zainteresowanie najemców tą lokalizacją - dodaje Ewa Karska.
Proces komercjalizacji nowych powierzchni handlowych jest zaawansowany, a rozmowy prowadzone są z kolejnymi rozpoznawalnymi markami. Daty otwarcia nowych lokali zostaną ogłoszone w późniejszym terminie, jednak inwestor zapowiada, że planowane zmiany będą równie istotne, jak te zakończone na początku roku.
Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii modernizacji i rozwoju Carrefour Polska umacnia pozycję CH Piekary w regionie. Galeria pozostaje miejscem, które łączy zakupy, usługi i rekreację, odpowiadając na zmieniające się oczekiwania klientów.
Carrefour Polska zaprasza do rozmów o planach rozwoju Centrum Handlowego Piekary podczas najbliższego Shopping Center Forum. Na stoisku firmy dostępny będzie zespół komercjalizacji, gotowy do przedstawienia szczegółów projektu i możliwości najmu.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.