ING z nagrodami KTR
ING Bank Śląski zdobył aż 5 nagród i został drugą najbardziej kreatywną marką w Polsce, w największym konkursie kreatywności KTR.
Jury konkursu doceniło ING za odważne pomysły, konsekwencję i mocne insighty, nagradzając następujące kampanie:
- Emerytura jest bliżej niż myślisz – złoto w kategorii „Creative Strategy - Insight konsumencki” oraz brąz w kategorii „Online - Web Campaigns”;
- Rodzic-dziecko - srebro w kategorii „Video - TV or cinema commercial”;
- Miasto ING w Roblox – tytuł Long Term of the Year oraz brąz w kategorii “For Good - Long Term”.
Kampanie zrealizowano we współpracy z agencjami: GONG, Brain, Game Changer oraz domem mediowym MullenLowe Media.
KTR to największy konkurs kreatywności w Polsce, który wyróżnia i nagradza najciekawsze i najbardziej oryginalne projekty reklamowe. W tym roku jury oceniało aż 1450 zgłoszeń. Na tegorocznej gali przyznano 36 złotych, 81 srebrnych oraz 92 brązowych nagród. Więcej tu: Pełna lista nagród KTR 2025
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 603-942-678
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 603-942-678