ekonomia/biznes/finanse

ING z nagrodami KTR

11.09.2025 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski zdobył aż 5 nagród i został drugą najbardziej kreatywną marką w Polsce, w największym konkursie kreatywności KTR.

 Jury konkursu doceniło ING za odważne pomysły, konsekwencję i mocne insighty, nagradzając następujące kampanie:

  • Emerytura jest bliżej niż myślisz – złoto w kategorii „Creative Strategy - Insight konsumencki” oraz brąz w kategorii „Online - Web Campaigns”;
  • Rodzic-dziecko - srebro w kategorii „Video - TV or cinema commercial”;
  • Miasto ING w Roblox – tytuł Long Term of the Year oraz brąz w kategorii “For Good - Long Term”.

 Kampanie zrealizowano we współpracy z agencjami: GONG, Brain, Game Changer oraz domem mediowym MullenLowe Media.

KTR to największy konkurs kreatywności w Polsce, który wyróżnia i nagradza najciekawsze i najbardziej oryginalne projekty reklamowe. W tym roku jury oceniało aż 1450 zgłoszeń. Na tegorocznej gali przyznano 36 złotych, 81 srebrnych oraz 92 brązowych nagród. Więcej tu: Pełna lista nagród KTR 2025

 

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie