DPD nowym partnerem logistycznym Carrefour Polska – sieć rozwija ofertę usług kurierskich dla klientów sklepów
Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała właśnie partnerstwo z firmą kurierską DPD, dzięki któremu klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek tej firmy przy okazji codziennych zakupów we wszystkich hiper- i supermarketach w Polsce.
Dzięki nawiązaniu współpracy z DPD, klienci mogą teraz wygodnie odbierać i nadawać przesyłki tego operatora w swoich sklepach Carrefour, przy okazji codziennych zakupów, bez konieczności szukania zewnętrznych punktów kurierskich. Nowa usługa daje możliwość wysłania i/lub zwrotu zamówień do e-sklepów, jak również nadania innych paczek wcześniej opłaconych przez stronę internetową DPD. Cały proces jest szybki
i intuicyjny, co pozwala na sprawną obsługę, zarówno przy odbiorze, jak i przy nadaniu przesyłki.
Wprowadzenie DPD do punktów POK to naturalne rozszerzenie dotychczasowej oferty kurierskiej. Teraz mają do wyboru dwóch operatorów, co zwiększa elastyczność i wygodę korzystania z usług. Dodatkowo, zasady nadawania przesyłek są przejrzyste - wystarczy nakleić etykietę wygenerowaną na stronie DPD lub wpisać odpowiedni kod przesyłki. Usługa jest realizowana przy współpracy z operatorem technologicznym Pointpack.
– Zależy nam na tym, by Carrefour był miejscem, które odpowiada na realne potrzeby klientów, nie tylko związane z codziennymi zakupami, ale także z coraz ważniejszą sferą logistyki osobistej. Widzimy, jak dynamicznie rośnie znaczenie e-commerce i jak często nasi klienci korzystają z usług kurierskich. Dlatego chcemy, aby mogli załatwić te sprawy przy okazji wizyty w sklepie, w wygodny sposób, blisko domu. Dodatkowy operator to większy wybór i większa elastyczność, co wpisuje się w naszą strategię budowania nowoczesnej, funkcjonalnej i przyjaznej przestrzeni handlowej – mówi Karol Gajewicz, Dyrektor Działu Usług Konsumenckich w Carrefour Polska.
– Partnerstwo z Carrefour Polska to dla nas ważny krok w kierunku jeszcze lepszego dopasowania oferty do stylu życia współczesnych konsumentów. Wpisuje się też w naszą strategię zwiększania dostępności usług DPD w miejscach codziennego użytku. Dzięki obecności Carrefour w całym kraju klienci zyskują możliwość wygodnego nadawania i odbierania przesyłek przy okazji zakupów. W efekcie rozszerzamy naszą sieć DPD Pickup, która już dziś obejmuje ponad 32 tysiące punktów, o kolejne 195 lokalizacji. To oznacza jeszcze większą dostępność i komfort dla osób nadających i odbierających przesyłki – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor Sprzedaży i Marketingu, członek zarządu DPD Polska.
- W Pointpack konsekwentnie, od lat budujemy agnostyczną, otwartą sieć punktów nadawczo-odbiorczych, umożliwiając integrację wielu operatorów logistycznych z handlem detalicznym. Cieszymy się, że w ramach naszej współpracy z Carrefour możliwe było poszerzenie oferty o kolejnego partnera – firmę DPD – i udostępnienie klientom nowych opcji nadania i odbioru przesyłek w dogodnych lokalizacjach.
Dziękujemy Carrefour Polska i DPD za zaufanie i partnerską współpracę – mówi Karolina Kościelecka, Dyrektor Partnerstw Strategicznych Pointpack
Carrefour kontynuuje rozwój usług dostępnych w sklepach, dążąc do tworzenia otwartego, nowoczesnego i funkcjonalnego modelu handlu, w którym zakupy, logistyka i obsługa klienta tworzą spójną i przyjazną całość.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.