handel nauka/edukacja/szkolenia
Staże kulinarne w programie "Szef dla Młodych Talentów"
MAKRO ROZWIJA MŁODE TALENTY KULINARNE
W ramach programu "Szef dla Młodych Talentów" Makro oferuje młodym adeptom sztuk kulinarnych zdobycie doświadczenia w topowych restauracjach w Warszawie, gdzie nie tylko doskonalą technikę kulinarną, ale też uczą się pracy zespołowej, działania pod presją czasu i dbałości o każdy detal na talerzu.
Młodzi kucharze korzystają na tym nie tylko poprzez zdobycie wiedzy. Zyskują również pewność siebie, szacunek do zawodu i przekonanie, że to właśnie tu jest ich miejsce.
Jesteśmy w trakcie wyboru młodych talentów do następnej edycji programu - tym razem w Krakowie i Małopolsce. Z blisko osiemdziesięciu nadesłanych zgłoszeń z regionu , wybierzemy kolejną dwunastkę młodych talentów, która będzie miała możliwość skorzystania z programu rozwojowego uszytego na miarę potrzeb współczesnego rynku gastronomicznego.
kontakt dla mediów
Michał Skup
michal.skup@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl
kontakt dla mediów
Michał Skup
michal.skup@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl