handel nauka/edukacja/szkolenia
Wyprawka szkolna z Carrefour i PAYBACK – podwójne korzyści dla klientów
Carrefour Polska i PAYBACK kontynuują wspólne działania lojalnościowe, uruchamiając nową promocję skierowaną do klientów przygotowujących się do początku roku szkolnego. Do 13 września uczestnicy programu PAYBACK oraz użytkownicy aplikacji „Mój Carrefour” mogą zyskać jeszcze więcej - punkty PAYBACK za zakupy szkolne oraz e-bony do wykorzystania przy kolejnych wizytach w sklepie.
Szkolna akcja to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy kompletują wyprawkę, szukają odzieży i obuwia dla dzieci lub chcą rozsądnie zaplanować budżet na koniec wakacji. Carrefour Polska i PAYBACK przygotowali w tym okresie specjalną akcję „Wzór na wyprawkę”, która nagradza klientów za zakupy niezbędnych produktów szkolnych i jednocześnie wspiera domowy budżet.
Aby wziąć udział w promocji, należy posiadać zarejestrowaną kartę PAYBACK oraz pamiętać o każdorazowym zeskanowaniu jej przy kasie, zarówno w formie fizycznej, jak i w aplikacji PAYBACK lub aplikacji „Mój Carrefour” (w przypadku połączonych kont). Promocja trwa do 13 września 2025 r. i obejmuje zakupy artykułów szkolnych, ubrań i butów w sklepach stacjonarnych Carrefour. Za każde 100 zł wydane na artykuły szkolne, odzież i obuwie dziecięce objęte promocją, klient otrzyma kupon PAYBACK o wartości 500 punktów. Kupony przyznawane są stopniowo - po przekroczeniu każdego kolejnego progu 100 zł. Łącznie można otrzymać do pięciu takich kuponów, co oznacza, że maksymalna liczba punktów do zdobycia to aż 2500.
Dodatkowo klienci korzystający z aplikacji „Mój Carrefour” za każde 100 zł wydane na te same kategorie produktów otrzymają e-bon o wartości 5 zł, również do maksymalnej kwoty 25 zł. E-bony widoczne będą w aplikacji i ważne przez 14 dni od dnia następującego po ich przyznaniu.
Więcej o współpracy Carrefour i PAYBACK
Partnerstwo Carrefour i PAYBACK rozpoczęło się w maju ubiegłego roku. Dzięki integracji aplikacji obu marek korzystanie z PAYBACK w Carrefour jest wyjątkowo wygodne. Klienci mogą okazać przy kasie tradycyjną kartę PAYBACK lub aplikację mobilną, a także przypisać PAYBACK do aplikacji “Mój Carrefour” lub konta na carrefour.pl przy zakupach online. Pozwala to zbierać punkty PAYBACK oraz jednocześnie korzystać z akcji promocyjnych i lojalnościowych Carrefour w ramach jednego narzędzia.
Szczegóły akcji i regulamin są dostępne na stronie: carrefour.pl/lp-wzor-na-wyprawke.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.