Carrefour rozszerza ofertę gamy Jakość z Natury – nowe odmiany pomidorów od wieloletniego partnera sieci
Carrefour Polska kontynuuje rozwój oferty żywności wytwarzanej zgodnie z zasadami rolnictwa zrównoważonego. W ramach marki Jakość z Natury, dostępnej w sieci na wyłączność, do sklepów trafiły nowe odmiany pomidorów uprawianych przez wieloletniego partnera Carrefour - rodzinne gospodarstwo Milczarskich z Kostrzyna w województwie Mazowieckim. Gama ta wyróżnia się intensywnym smakiem, różnorodnością asortymentu oraz pełną identyfikowalnością „od pola do talerza”, a proces produkcji odbywa się z poszanowaniem środowiska naturalnego.
Gospodarstwo Michała i Wiesława Milczarskich z województwa mazowieckiego współpracuje z Carrefour Polska od wielu lat, dostarczając pomidory najwyższej jakości. Dotychczas konsumenci mogli znaleźć w sklepach m.in. pomidorki cherry i daktylowe z tej uprawy. W tym sezonie oferta została rozszerzona o nowe odmiany, uwielbiane przez Polaków pomidory malinowe w wersji podłużnej, zarówno czerwone, jak i żółte. Wszystkie uprawy prowadzone są w gruncie, pod osłonami, z dbałością o glebę, bioróżnorodność oraz dobrostan owadów zapylających. Pomidory odznaczają się pełnym, naturalnym smakiem i w 100% pochodzą z polskiego gospodarstwa.
- W Carrefour od 2018 roku realizujemy w Polsce strategię transformacji żywieniowej, której wyrazem jest program Act For Food. Jego kluczowym celem jest wspieranie klientów w wyborze zdrowszych i bardziej zrównoważonych produktów w korzystnych cenach. Widzimy, że konsumenci coraz częściej poszukują żywności nie tylko wysokiej jakości, ale również pochodzącej z odpowiedzialnych źródeł. Odpowiedzią na te oczekiwania jest marka Jakość z Natury, która dostępna jest wyłącznie w naszej sieci – mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna, Projekty Strategiczne w Carrefour Polska. Każdy produkt z tej gamy przechodzi rygorystyczne testy jakościowe i regularne kontrole prowadzone przez niezależne laboratoria. Dzięki temu konsumenci mają pewność, że wybierają żywność naturalną, bez sztucznych dodatków, GMO czy konserwantów - produkowaną z poszanowaniem środowiska oraz we współpracy z lokalnymi, odpowiedzialnymi rolnikami. Marka Jakość z Natury idealnie wpisuje się w aktualne potrzeby konsumentów, którzy szukają smacznych i świadomie wytwarzanych produktów – dodaje Katarzyna Zaręba-Tremelet.
Produkty z logo Jakość z Natury to efekt ponad 25-letniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami. Relacje z producentami, takimi jak gospodarstwo Milczarskich, opierają się na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości partnerów. Taki model współpracy pozwala rolnikom rozwijać swoją działalność w sposób stabilny i długofalowy. Proces produkcji pomidorów objęty jest pełną kontrolą, od jakości gleby i wody po metody uprawy i zbioru. Efektem jest oferta, która łączy najwyższą jakość z odpowiedzialnością za środowisko i dobrostan przyrody. Marka Jakość z Natury obejmuje dziś ponad 200 produktów, wytwarzanych przez blisko 140 sprawdzonych producentów.
Rozszerzanie oferty Jakość z Natury jest elementem realizowanego przez Carrefour programu Act for Food, nowej odsłony globalnej inicjatywy na rzecz lepszego jedzenia. W ramach tego programu sieć podejmuje konkretne działania mające na celu zwiększanie dostępności zdrowych, lokalnych i bardziej zrównoważonych produktów. Działania te obejmują m.in. rozwój produktów świeżych o krótkim i kontrolowanym łańcuchu dostaw, wsparcie małych i średnich producentów oraz promowanie transparentności w całym procesie produkcji żywności. Program Act for Food II wpisuje się w długofalowe zobowiązanie Carrefour do kształtowania odpowiedzialnego modelu konsumpcji i wzmacniania lokalnych łańcuchów dostaw w Polsce.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.