Morze możliwości na Twoim stole – asortyment ryb i owoców morza w letniej ofercie Carrefour
Carrefour Polska kontynuuje rozwój oferty produktów świeżych, zapraszając klientów na trzecią edycję ogólnopolskich Targów Ryb „Z wody prosto na Twój talerz”. W dniach od 21 do 26 lipca we wszystkich sklepach sieci dostępna będzie szeroka gama pakowanych ryb świeżych i owoców morza, ryb wędzonych oraz śledzi w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Klienci mogą liczyć na wysoką jakość produktów, różnorodność gatunkową oraz formę pakowania, która gwarantuje dłuższą świeżość i większy komfort zakupów. Ta edycja Targów to kontynuacja strategii Carrefour skoncentrowanej na umacnianiu pozycji lidera w segmencie produktów świeżych oraz promowaniu zdrowego stylu życia.
Regularne spożywanie ryb jest kluczowym elementem zdrowej diety, wpływającym korzystnie na funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego. Jak wynika z badania ATTICA, prowadzonego w Grecji na przestrzeni dwudziestu lat (2002–2022), osoby jedzące ponad dwie porcje ryb i owoców morza tygodniowo miały aż o 27% niższe ryzyko rozwoju chorób sercowo-naczyniowych. Co więcej, ich 10-letnie ryzyko zgonu z powodu tych chorób było o 74% niższe w porównaniu do osób spożywających ryby rzadziej. Te wyniki podkreślają, jak ważne jest regularne włączanie ryb do jadłospisu, ze względu na zawarte w nich kwasy omega-3 i inne składniki odżywcze wspierające zdrowie serca i układu krążenia.
W ramach startującej właśnie trzeciej edycji Targów Ryb „Z wody prosto na Twój talerz, Carrefour Polska zaoferował blisko 20 wyselekcjonowanych produktów. Wśród nich znalazł się m.in. świeże filety z mintaja i miruny marki własnej Carrefour z certyfikatem MSC, polędwica z dorsza MSC, gotowane krewetki, mieszanka owoców morza, łosoś marki MOWI z certyfikatem ASC oraz dorada patroszona. Ponadto sieć oferuje klientom atrakcyjną ofertę śledzia w różnych wariantach smakowych, pstrąga oraz łososia wędzonego w plastrach, a także popularne paluszki surimi, idealne jako przekąska lub dodatek do sałatek. Szczególną uwagę poświęcono aspektom środowiskowym - znaczna część asortymentu pochodzi ze zrównoważonych połowów i hodowli, potwierdzonych międzynarodowymi certyfikatami MSC i ASC. Oferta została skomponowana tak, by zadowolić zarówno miłośników tradycyjnych smaków, jak i osoby poszukujące kulinarnych inspiracji z różnych stron świata.
- Regularne spożywanie ryb to nie tylko element zdrowego stylu życia, ale również rosnące oczekiwania naszych klientów wobec oferty produktów świeżych. W odpowiedzi na te potrzeby, w ramach Targów Ryb oferujemy szeroki wybór wysokiej jakości ryb i owoców morza w wygodnej, pakowanej formie oraz atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest nie tylko zapewnienie dostępu do produktów spełniających najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa, ale także ułatwienie klientom codziennego podejmowania zdrowych wyborów żywieniowych. Dzięki stale rozwijanej ofercie oraz zaangażowaniu naszych dostawców i partnerów, jesteśmy liderem rynku w segmencie świeżych ryb, co potwierdza zaufanie i rosnące zainteresowanie konsumentów. Kontynuujemy naszą strategię, by Targi Ryb stały się stałym elementem zakupowego kalendarza, wspierając rozwój rynku świeżych produktów i promując zdrowe nawyki — mówi Adam Szałwiński, Dyrektor Zakupów Produktów Świeżych w Carrefour Polska.
Targi Ryb w Carrefour to nie tylko okazja do zakupu wysokiej jakości produktów w obniżonych cenach, ale również wyraz konsekwentnej realizacji strategii „Act For Food” – globalnej inicjatywy Carrefour, której celem jest wspieranie zdrowych wyborów żywieniowych. Dzięki szerokiemu asortymentowi, wygodnej formie pakowania Carrefour zachęca konsumentów do częstszego sięgania po ryby i owoce morza – z korzyścią zarówno dla zdrowia, jak i środowiska.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.