Wakacyjna akcja PAYBACK na stacjach paliw Carrefour – jeszcze więcej punktów dla zmotoryzowanych klientów
Carrefour Polska wraz z PAYBACK przygotowali wakacyjną niespodziankę dla klientów korzystających ze stacji paliw francuskiej sieci. Aż do końca wakacji na uczestników programu PAYBACK czeka wyjątkowa promocja, w ramach której mogą odebrać kupony zapewniające aż 5 razy więcej punktów PAYBACK do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Carrefour.
Lato to czas wzmożonych podróży, wyjazdów rodzinnych i weekendowych wypadów, dlatego Carrefour postanowił nagrodzić lojalnych klientów tankujących na stacjach paliw swojej sieci. Wystarczy zatankować dowolną ilość paliwa lub gazu na dowolną kwotę, a następnie zeskanować zarejestrowaną kartę PAYBACK, aplikację PAYBACK lub aplikację “Mój Carrefour” z podłączonym kontem partnera. Każdy taki zakup nagradzany będzie kuponem 5x więcej punktów PAYBACK do wykorzystania w sklepach Carrefour.
W trakcie całej akcji uczestnik może otrzymać maksymalnie sześć kuponów promocyjnych. Każdy kupon trafi na konto PAYBACK w ciągu 72 godzin od dokonania zakupu i będzie ważny przez 14 dni od momentu jego przyznania. Aby z niego skorzystać, należy go aktywować przed dokonaniem zakupów w sklepie Carrefour na kwotę co najmniej 3 zł*.
Akcja obejmuje wszystkie stacje paliw Carrefour z wyjątkiem stacji w Krakowie przy ul. Ćwiklińskiej 12 oraz w Łodzi przy ul. Grabieniec 19. Promocja nie dotyczy także użytkowników kart paliwowych przypisanych do samochodów służbowych.
Więcej o współpracy Carrefour i PAYBACK
Dzięki partnerstwu Carrefour i PAYBACK klienci mogą wygodnie łączyć codzienne zakupy spożywcze i zakupy paliwowe, zbierając punkty w jednym programie lojalnościowym. Kartę PAYBACK można okazać zarówno w wersji plastikowej, jak i w aplikacji mobilnej. Klienci, którzy chcą mieć wszystkie benefity w jednym miejscu, mogą dodatkowo podłączyć kartę PAYBACK do aplikacji “Mój Carrefour”, co pozwala korzystać z promocji i zbierać punkty w prosty sposób.
Szczegóły akcji, lista stacji paliw biorących udział w promocji oraz lista sklepów, w których można zrealizować kupony, są dostępne na stronach payback.pl oraz carrefour.pl/lp-stacje-paliw.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 25 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 350 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 25 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 350 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.