handel technologie

Lipcowa promocja Carrefour i PAYBACK – jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów

02.07.2025 | Carrefour Polska

Carrefour Polska i PAYBACK kontynuują wspólne działania lojalnościowe, rozpoczynając kolejną promocję skierowaną do klientów robiących zakupy w lipcu. Tylko do końca miesiąca uczestnicy programu oraz użytkownicy aplikacji “Mój Carrefour” mogą liczyć nawet na 10 razy większą liczbę punktów PAYBACK, a także specjalny e-bon do wykorzystania przy kolejnych zakupach.

Lipcowa akcja to propozycja dla wszystkich, którzy przygotowują się do wakacyjnych wyjazdów, planują letnie spotkania przy grillu lub chcą zaopatrzyć się w sezonowe produkty. Carrefour Polska wraz z PAYBACK przygotowali w tym czasie specjalną akcję oszczędnościową pod nazwą „Lipcowa jazda z punktami”, której celem jest wsparcie klientów w realizacji letnich planów i nagrodzenie ich lojalności.

Aby wziąć udział w promocji, należy posiadać zarejestrowaną kartę PAYBACK oraz aktywować pierwszy kupon w aplikacji PAYBACK, na stronie www.payback.pl lub w aplikacji “Mój Carrefour” (w przypadku połączonych kont) przed dokonaniem zakupów. Promocja trwa do 31 lipca 2025 r. i obejmuje maksymalnie jedne zakupy dziennie za minimum 49 zł w sklepach Carrefour. Podczas wizyt w sklepach, po aktywacji kolejnych kuponów, uczestnicy mogą zyskać coraz większą liczbę punktów PAYBACK, aż do dziesięciokrotności standardowej wartości przy szóstym zakupie spełniającym warunki akcji. Dodatkowo klienci korzystający z aplikacji “Mój Carrefour” po szóstych zakupach otrzymają specjalny e-bon o wartości 20 zł na następne zakupy, który będzie ważny przez 14 dni od dnia następującego po jego przyznaniu.

Więcej o współpracy Carrefour i PAYBACK

Partnerstwo Carrefour i PAYBACK rozpoczęło się w maju ubiegłego roku. Dzięki integracji aplikacji obu marek korzystanie z PAYBACK w Carrefour jest wyjątkowo wygodne. Klienci mogą okazać przy kasie tradycyjną kartę PAYBACK lub aplikację mobilną, a także przypisać PAYBACK do aplikacji “Mój Carrefour” lub konta na carrefour.pl przy zakupach online. Pozwala to zbierać punkty PAYBACK oraz jednocześnie korzystać z akcji promocyjnych i lojalnościowych Carrefour w ramach jednego narzędzia.

Szczegóły akcji i regulamin są dostępne na stronie: carrefour.pl/lp-lipcowa-jazda.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.