handel media/marketing/reklama
Koszyki niespodzianki powracają w Carrefour! Nowa edycja hitowej akcji w 137 sklepach w Polsce
Już w najbliższy piątek 27 czerwca o godz. 12.00, w 137 sklepach Carrefour w całej Polsce wystartują „Koszyki niespodzianki” - jedna z najbardziej wyczekiwanych przez Polaków akcji promocyjnych. Pozwala ona kupić koszyki sklepowe wyładowane artykułami przemysłowymi za ułamek ich rzeczywistej wartości. Do sprzedaży sieć przygotowała tym razem blisko 1700 specjalnie przygotowanych zestawów produktów z kategorii non-food.
Każdy z koszyków, które bierze udział w akcji został szczelnie zafoliowany i wypełniony produktami z różnych kategorii przemysłowych, takich jak wyposażenie domu, zabawki, sprzęt sportowy, małe AGD czy akcesoria do majsterkowania. Cena jednego koszyka została ustalona na 150 zł, ale wartość artykułów znajdujących się w jego wnętrzu może sięgnąć nawet ponad 2500 zł! Co więcej, klienci kupujący koszyki mają pewność, że ich minimalna wartość nie będzie niższa niż 600 zł, co czyni tą promocję wyjątkową atrakcyjną dla kupujących.
Najdroższy koszyk tej edycji, o wartości aż 2581 zł, został przygotowany przez sklep w Poznaniu przy ul. Solidarności 47. Inne sklepy również nie szczędziły niespodzianek, najwięcej koszyków czeka na klientów sklepów:
- Kraków, ul. M. Medweckiego 2 – 66 koszyków;
- Gliwice, ul. Nowaka-Jeziorańskiego 1 – 61 koszyków;
- Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 10 – 76 koszyki;
- Głogów, ul. Ks. Józefa Poniatowskiego 12 – 78 koszyków,
To doskonała okazja, by połączyć zakupy z emocjami, jakich nie oferuje tradycyjna sprzedaż. Całość wpisuje się w coraz popularniejszy trend mystery boxów, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród młodszych klientów – pokolenia Gen Z i Millenialsów. Tu liczy się nie tylko zawartość, ale też cały rytuał odkrywania, niespodzianki i dzielenia się zdobyczami w mediach społecznościowych.
Koszyki niespodzianki pojawią się w sklepach w piątek, 27 czerwca, o godzinie 12:00. Biorąc pod uwagę ogromne zainteresowanie poprzednimi edycjami, warto być punktualnie – koszyki często znikają w kilkanaście minut od pojawienia się w sklepach.
– Realizując kolejną edycję naszej akcji, dajemy klientom dokładnie to, czego oczekują: zabawę, emocje i realne oszczędności. Koszyki niespodzianki to nie tylko promocja, to przemyślane narzędzie, które łączy atrakcyjną ofertę z wyjątkowym doświadczeniem zakupowym. Dzięki takim działaniom konsekwentnie budujemy nowy, bardziej dynamiczny i dostępny wizerunek Carrefour jako sieci, która rozumie potrzeby współczesnych konsumentów, zwłaszcza młodszych pokoleń. Labubu, mystery boxy, nieprzewidywalność i element pozytywnego zaskoczenia wpisują się w globalne trendy, które obserwujemy również na polskim rynku. Dla nas to także forma dialogu z klientem, pokazujemy, że potrafimy nie tylko konkurować ceną, ale też tworzyć angażujące formaty, które wyróżniają Carrefour na tle innych sieci handlowych – mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
Do tej pory Carrefour Polska zorganizował już cztery edycje koszyków niespodzianek, z których każda spotkała się z ogromnym zainteresowaniem klientów, a koszyki znajdowały swoich nabywców często jeszcze przed rozpoczęciem ich sprzedaży, która tradycyjnie wystartuje o godz. 12.00.
Pełna lista sklepów biorących udział w akcji dostępna jest na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-koszyk-niespodzianka
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 25 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 350 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 25 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 350 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.