handel towary konsumpcyjne

Czerwcowa akcja Carrefour i PAYBACK – klienci zyskają nawet 2500 punktów i 25 zł w e-bonie za zakupy z aplikacją “Mój Carrefour”

12.06.2025 | Carrefour Polska

Carrefour Polska i PAYBACK kontynuują wspólne działania lojalnościowe, rozpoczynając promocję skierowaną do klientów robiących codzienne zakupy w czerwcu. Tylko do końca miesiąca na uczestników programu i użytkowników aplikacji “Mój Carrefour” czeka nawet 2500 punktów PAYBACK oraz 25 zł w e-bonie na kolejne zakupy.

Czerwiec to miesiąc, w którym klienci intensywnie przygotowują się do wakacji – robią większe zakupy spożywcze, kupują asortyment plażowy czy planują dalsze wyjazdy z rodziną. Carrefour Polska wspólnie z PAYBACK przygotowali w tym czasie specjalną akcję oszczędnościową, pt. „Kupuj i zyskuj”, której celem jest wsparcie klientów w okresie większych wydatków oraz nagrodzenie ich lojalności.

Aby wziąć udział w promocji „Kupuj i zyskuj”, należy posiadać zarejestrowaną kartę PAYBACK oraz aktywować kupony w aplikacji PAYBACK, na stronie www.payback.pl lub w aplikacji Mój Carrefour (w przypadku połączonych kont) przed zakupami. Promocja trwa do 30 czerwca 2025 r. i obejmuje maksymalnie jedne zakupy dziennie za minimum 99 zł w sklepach Carrefour. Za każdy z pięciu zakupów spełniających warunki, uczestnik otrzyma kupon na 500 punktów PAYBACK (łącznie do 2500 punktów), a po piątych zakupach - dodatkowo e-bon o wartości 25 zł na kolejne zakupy. Dostępny on będzie w aplikacji Mój Carrefour i ważny przez 14 dni od następnego dnia po jego przyznaniu. 

Więcej o współpracy Carrefour i PAYBACK

Współpraca Carrefour i PAYBACK rozpoczęła się w maju minionego roku. Dzięki integracji aplikacji obu partnerów korzystanie z PAYBACK w Carrefour jest bardzo proste. Aby zbierać ºpunkty PAYBACK, klienci muszą okazać przy kasie swoją plastikową kartę lub aplikację mobilną PAYBACK. Osoby, które preferują mieć wszystkie korzyści z zakupów w Carrefour w jednym miejscu, mogą przypisać PAYBACK w aplikacji mobilnej "Mój Carrefour" lub na carrefour.pl dla zakupów online. Rejestracja dokonana w ten sposób pozwala jednym odbiciem aplikacji korzystać z akcji promocyjnych i lojalnościowych organizowanych przez Carrefour i jednocześnie zbierać ºpunkty PAYBACK.

Zasady i regulamin akcji dostępne są na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-kupuj-i-zyskuj

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 25 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 350 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 25 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 350 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.