Największa oferta pakowanych ryb świeżych i owoców morza na rynku - Carrefour organizuje Targi Ryb we wszystkich sklepach
Carrefour Polska kontynuuje działania w obszarze rozwoju oferty produktów świeżych, rozpoczynając ogólnopolską kampanię Targów Ryb „Z wody prosto na Twój talerz”. W dniach 9–18 czerwca klienci blisko 170 sklepów własnych sieci w całej Polsce będą mogli skorzystać z kompleksowej oferty świeżych ryb i owoców morza w znacznie obniżonych cenach i wygodnej pakowanej formie. Taka forma sprzedaży pozwala klientom dłużej cieszyć się świeżymi produktami najwyższej jakości.
Ryby odgrywają kluczową rolę w zdrowej diecie, dostarczając wysokiej jakości białka, niezbędnych kwasów tłuszczowych omega-3, witamin (takich jak D i B12) oraz minerałów, w tym jodu i selenu. Regularne spożywanie ryb, zwłaszcza tłustych gatunków morskich, jest powiązane z licznymi korzyściami zdrowotnymi, w tym zmniejszonym ryzykiem chorób serca, udaru mózgu oraz poprawą funkcji poznawczych. Organizacje takie jak FAO i WHO zalecają spożywanie ryb co najmniej dwa razy w tygodniu, aby wspierać zdrowie sercowo-naczyniowe i ogólne dobre samopoczucie. Niestety, w Polsce spożycie ryb pozostaje poniżej średniej europejskiej, co podkreśla potrzebę promowania ich konsumpcji jako elementu zrównoważonej i zdrowej diety.
W związku z istotnym znaczeniem ryb dla zdrowia i wciąż niskim poziomem ich spożycia w Polsce, Carrefour inwestując w rozwój oferty produktów świeżych, wprowadza na stałe do wszystkich swoich sklepów Targi Ryb, akcję której celem jest ułatwienie zakupu przez klientów świeżych ryb i owoców morza w atrakcyjnych cenach:
- Carrefour od lat koncentruje się na rozwoju segmentu produktów świeżych, a tegoroczne Targi Ryb to jeden z najważniejszych projektów w ramach tej strategii. Oferujemy dziś klientom najbardziej wyróżniającą się na rynku ofertę świeżych ryb pakowanych, zarówno pod względem skali, jakości, jak i różnorodności. Wygodna forma pakowania to odpowiedź na oczekiwania klientów poszukujących produktów gotowych do przygotowania w domu, a jednocześnie gwarancja dłuższej świeżości i najwyższych standardów bezpieczeństwa. Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsi wprowadziliśmy tak kompleksową ofertę na rynek – mówi Adam Szałwiński, Dyrektor Zakupów Produktów Świeżych w Carrefour Polska.
Carrefour wspiera zdrowe nawyki żywieniowe
W ramach Targów Carrefour oferuje szeroki i różnorodny wybór do około 40 gatunków ryb i owoców morza. Klienci znajdą w ofercie między innymi filety z łososia i dorsza, gotowane krewetki, pstrąga i doradę patroszoną, sandacza oraz inne popularne ryby morskie i słodkowodne. Co istotne, ponad jedna trzecia asortymentu to produkty marki własnej Carrefour, przygotowywane zgodnie z precyzyjną specyfikacją jakościową.
Szeroki i zróżnicowany asortyment ze zrównoważonych połowów i hodowli
Szczególna uwaga została poświęcona również aspektom odpowiedzialności środowiskowej. Wiele pozycji dostępnych podczas Targów posiada uznane międzynarodowe certyfikaty, takie jak MSC (Marine Stewardship Council) dla ryb pochodzących ze zrównoważonych połowów, w tym łososia pacyficznego Keta, dorsza atlantyckiego, dorsza czarnego, miruny czy mintaja. W ofercie znajduje się także gama świeżych łososi MOWI z certyfikatem ASC (Aquaculture Stewardship Council), pochodzących z hodowli prowadzonych w zgodzie z normami ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt.
Oferta Targów Ryb będzie wspierana szeroką kampanią promocyjną, obejmującą komunikację katalogową, telewizyjną oraz działania w punktach sprzedaży. Klienci znajdą ponad 14 produktów objętych atrakcyjnymi promocjami cenowymi, w tym najpopularniejsze pozycje, takie jak filet z łososia ze skórą, polędwica z dorsza atlantyckiego czy krewetki gotowane w różnych gramaturach. Podczas tej edycji sieć kontynuuje podejście sprawdzone podczas wcześniejszej kampanii pilotażowej, która cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Tym razem skala działań została jednak znacznie poszerzona, tak by z oferty mogli skorzystać konsumenci w całej Polsce. Targi Ryb są elementem globalnej kampanii Act For Food, której celem jest zachęcenie klientów do zdrowszego jedzenia w atrakcyjnych cenach.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.