handel

Nowy hipermarket w modelu 2.0 gotowy – uroczyste re-otwarcie Carrefour w C.H. G-city Targówek w Warszawie

04.06.2025 | Carrefour Polska

Carrefour Polska zakończył kompleksową przebudowę swojego flagowego hipermarketu w Warszawie. Sklep działający w C.H. G-city Targówek przy ul. Głębockiej 15 został zmniejszony o 1/3 i zmodernizowany tak, aby zaoferować mieszkańcom Warszawy szybsze i wygodniejsze zakupy przy zachowaniu wszystkich przewag formatu hipermarketów nad dyskontami. To nowy koncept 2.0 przygotowany przez tę sieć dla polskiego rynku.

Nowy koncept hipermarketu 2.0 to odpowiedź Carrefour na transformację pokoleniową, zmieniające się potrzeby Warszawiaków i nowe trendy zakupowe. Zmodernizowana placówka na zmniejszonej o ok. 35% powierzchni handlowej wynoszącej obecnie 8200 m.kw. zaoferowała klientom ponad 50 000 produktów - to nadal aż 10 razy więcej niż oferta średniej wielkości sklepu dyskontowego.

W nowym hipermarkecie, oprócz rozbudowanej oferty produktów świeżych, FMCG i przemysłowych, klienci znajdą w Carrefour szeroki wybór asortymentu od lokalnych mazowieckich dostawców oraz pełną gamę tzw. żywności specjalnej i funkcjonalnej, czyli produktów BIO, bezglutenowych, roślinnych, dla diabetyków oraz wysokoproteinowych. W sklepie wydzielone zostały również specjalne strefy tematyczne inspirowane trendami z mediów społecznościowych. Są nimi Strefa Candyland z przekąskami z najdalszych zakątków świata, w tym Emiratów Arabskich, Japonii czy USA oraz Strefa Alkoholi Mocnych 0% dla osób kierujących się trendem No-Lo.

W nowej placówce nie zabraknie lady tradycyjnej z wyborem mięs, wędlin, serów oraz produktów garmażeryjnych na wagę, oraz wyrobów z własnej wędzarni Carrefour zlokalizowanej na terenie sklepu. Codziennie przygotowywane są w niej świeże wędliny charakteryzujące się czystą etykietą, a także wędzone ryby. W sklepie działa też własna piekarnia, w której od podstaw przygotowywane jest dla klientów pieczywo oraz słodkie wypieki. Lada tradycyjna wraz z wędzarniami wędlin oraz ryb to element Strefy Targu Świeżości Carrefour, w której klienci codziennie mogą kupić produkty z kategorii ultraświeżych, w tym owoce i warzywa krajowe i egzotyczne, ryby słodkowodne i morskie oraz szeroki wybór owoców morza oferowanych na lodzie z dostawami co 2 dni. W ofercie nowego sklepu dostępne są też delikatesowe mięsa sezonowane w dojrzewalni wołowiny oraz certyfikowany asortyment mięs ekologicznych.

Hipermarket w koncepcie 2.0 oferuje również rozbudowany asortyment przemysłowy, ze strefą sezonową, w której obecnie klienci mogą kupić obecnie asortyment ogrodowy, grille, a także produkty do majsterkowania. Jego ofertę uzupełnia Strefa OUTLETU Carrefour z ofertą ponad 2000 różnych produktów non-food oferowanych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Asortyment w strefach OUTLET grupowany jest według kategorii cenowych: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł, super ofert - produktów w bardzo niskich cenach zaczynających się już od 29 groszy, a także wg kategorii tematycznych. W ubiegłym roku do jego oferty dołączyły unikalne produkty żywnościowe oraz inne kategorie FMCG, oferowane w modelu in-out, czyli do wyczerpania zapasów. 

Ekologiczne rozwiązania i wygoda

Nowy hipermarket to także inwestycja w ekologię i zrównoważony rozwój. Carrefour zastosował w placówce energooszczędne urządzenia, ekologiczne dekoracje i umożliwił zakupy do własnych opakowań. Klienci mogą korzystać z dostępnych w sklepie pudełek wielorazowego użytku oraz toreb, do których zapakują nie tylko owoce i warzywa, ale również pieczywo, ciasta, wędliny czy garmażerkę na wagę.

W trosce o środowisko ograniczono też druk materiałów promocyjnych – Carrefour zachęca klientów do korzystania z aplikacji mobilnej, w której dostępne są aktualne promocje i oferty.

Nowoczesne technologie dla jeszcze większego komfortu

W sklepie przy Głębockiej klienci mogą korzystać z rozwiązań technologicznych, które znacząco przyspieszają zakupy: kas samoobsługowych, systemu Scan&Go – umożliwiającego skanowanie produktów i płatność bez wykładania ich na taśmę – oraz usługi Click&Collect, dzięki której zakupy zrobione online można odebrać gotowe w Punkcie Obsługi Klienta.

Jak w każdym hipermarkecie Carrefour, także na Targówku przyjmowane są wszystkie butelki zwrotne, bez konieczności przedstawiania paragonu.

Carrefour 2.0 – przyszłość zakupów już dziś

Otwarcie nowego hipermarketu Carrefour w C.H. G-city Targówek to część nowej strategii sieci wdrażanej w Polsce. Jej celem jest stworzenie nowoczesnych, kompaktowych i wygodnych sklepów, które łączą zalety hipermarketów z dynamiką i elastycznością życia współczesnych mieszkańców dużych polskich miast. 

Klienci nowej odsłony Carrefoura na Targówku mogą liczyć nie tylko na znacznie szerszy wybór produktów niż w dyskontach, ale również na lepszą ekspozycję ofert promocyjnych i atrakcyjnych cen. W tym celu sieć na bieżąco porównuje ceny regularne ponad 500 produktów z konkurencją i wyrównuje je do tych najniższych na rynku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.