handel towary konsumpcyjne

Carrefour promuje asortyment Kuchni Świata - ponad 350 oryginalnych produktów z Włoch w sklepach

21.05.2025 | Carrefour Polska

Do 17 maja Carrefour zaprasza swoich klientów na kulinarną podróż do słonecznej Italii. W ramach oferty Kuchni Świata dostępnej na stałe we wszystkich hipermarketach i supermarketach, sieć zaoferowała właśnie ponad 350  oryginalnych produktów z Włoch. To idealny moment, by odkryć na nowo smaki kuchni, którą Polacy pokochali za prostotę, autentyczność i niepowtarzalny klimat.

Kuchnia włoska od lat pozostaje jedną z ulubionych kuchni zagranicznych w Polsce. Dania takie jak pizza, pasta czy risotto są nie tylko łatwe w przygotowaniu, ale również pełne wyrazistego smaku. Jak pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia z września 2024 roku, aż 68% Polaków sięga po przepisy kuchni włoskiej, co czyni ją najpopularniejszą kuchnią zagraniczną w naszym kraju. Jej siła tkwi w prostocie, wysokiej jakości składnikach i pozytywnych skojarzeniach – włoskie jedzenie to dla wielu synonim przyjemności, domowego ciepła i celebracji.

W ramach asortymentu Kuchni Świata klienci Carrefour mogą już zapoznać się z rozszerzoną gamą ponad 350 oryginalnych produktów włoskich, które pozwolą przenieść się do serca śródziemnomorskiej kuchni. W ofercie znajdują się między innymi: autentyczne włoskie wędliny, sery na wagę, spody to pizzy i pinsy marki Tesori, makarony Barilla, sosy i pasty Cirio, oliwki, a także włoskie napoje, wody S. Pellegrino, piwo Peroni, wina, kremy pistacjowe i słodycze. Nie zabraknie również ekspresów do kawy, zestawów prezentowych i innych produktów, które pozwolą w pełni poczuć klimat włoskiego stołu.

  • Carrefour zaoferował swoim klientom ofertę produktów włoskich nawet sześć razy szerszą niż w podobnych akcjach w dyskontach – to największe tego typu wydarzenie w sezonie. Na klientów czeka aż 350 oryginalnych włoskich artykułów w hipermarketach i ponad 100 w supermarketach. Akcja potrwa do 17 maja i obejmuje wszystkie sklepy sieci. Dzięki teatralizacji ekspozycji zakupy zamieniają się w kulinarną podróż na włoski targ – pełną smaków, aromatów i autentycznych inspiracji, które na co dzień nie są dostępne w tak szerokiej formie - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska.

Zasmakuj Świata

W ramach kampanii kuchnie świata Carrefour prezentuje także unikalną linię produktów Terre d’Italia, dostępną wyłącznie w Carrefour. To starannie wyselekcjonowane artykuły pochodzące z różnych regionów Włoch, które łączą w sobie lokalne tradycje i najwyższą jakość. Dzięki tej ofercie klienci mogą przygotować w domu autentyczne włoskie dania z oryginalnych składników. Oferta Terre d’Italia to również element globalnego programu Act For Food, którego celem jest promocja wysokiej jakości jedzenia wytworzonego lokalnie w przystępnych dla klientów cenach.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.