Nie tylko dubajska czekolada – Carrefour rozszerza ofertę wyrobów pistacjowych do ponad 100 produktów
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów oryginalnymi produktami o smaku pistacji, Carrefour Polska rozszerza swój asortyment do ponad 100 artykułów wykorzystujących w swoim składzie ten popularny rodzaj orzechów. Pistacje to obecnie jeden z najmodniejszych dodatków wykorzystywanych szeroko nie tylko w branży FMCG czy gastronomii, ale także gospodarstwach domowych Polaków.
W ostatnich latach pistacje zyskały status jednego z najbardziej pożądanych składników w kuchni i cukiernictwie. Ich popularność wynika z unikalnego smaku, intensywnej zielonej barwy oraz wszechstronności zastosowań – od deserów po dania wytrawne. Pistacje są obecne w wielu produktach, takich jak lody, kremy, wypieki, a nawet napoje i perfumy. Według portalu Horecaline, pistacje zostały ogłoszone najmodniejszymi orzechami 2023 roku, a ich popularność utrzymuje się na wysokim poziomie do dzisiaj.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów pistacjami, Carrefour wprowadza do swoich sklepów nową ofertę, ponad 100 produktów stworzonych z pistacji w różnych kategoriach. Obejmuje ona zarówno znane już klientom produkty, takie jak czekolady, kremy, ciastka, chałwy, baklawy, batony czy wafelki, jak i nowości, w tym lody, jogurty, likiery, wypieki piekarnicze oraz wędliny. Akcja dostępna jest we wszystkich formatach sklepów Carrefour: własnych, franczyzowych oraz Supeco.
Pistacje niezmiennie pozostają w czołówce najczęściej poszukiwanych produktów przez klientów Carrefour. Od początku tego roku kremy pistacjowe marki Deseo sprzedawały się lepiej niż najpopularniejsze kremy czekoladowe, a czekolady dubajskie osiągały wyniki przewyższające sprzedaż produktów codziennego użytku, takich jak np. cukier.
- Pistacje to jeden z tych składników, który zyskał ogromne uznanie wśród polskich konsumentów – ich popularność stale rośnie, a trend wyraźnie pokazuje zmianę zachowań zakupowych: klienci coraz częściej sięgają po produkty nie tylko smaczne, ale i zdrowe - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska. Carrefour jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zainicjował kampanię „PISTACJOWE LOVE” – kompleksową akcję promującą szeroki wybór pistacjowych produktów. Nasza oferta to nie chwilowa promocja, lecz przemyślana, całoroczna strategia obecności pistacji w asortymencie, co ma kluczowe znaczenie dla budowania zaufania klientów. To również istotny element naszej szerszej strategii rozwijania segmentu produktów premium i zdrowych przekąsek, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków - dodaje Lubiewa-Wieleżyński.
W ramach aktualnej akcji „PISTACJOWE LOVE” Carrefour oferuje wybrane produkty z atrakcyjnymi rabatami sięgającymi nawet do 50%.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.