handel towary konsumpcyjne

Majowa punktomania ruszyła - Carrefour i PAYBACK świętują pierwszy rok współpracy

12.05.2025 | Carrefour Polska

Carrefour Polska i PAYBACK rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest nagrodzenie lojalnych klientów za ich codzienne zakupy w maju. Wszyscy klienci, którzy do końca tego miesiąca będą robić zakupy w wybranych sklepach Carrefour za min. 3 zł, używając aktywowanych kuponów PAYBACK, będą mieli możliwość pomnożenia swoich punktów. Na przykład klienci, którzy dokonają zakupów 5 razy, dostaną za nie aż 15 razy więcej punktów.

Maj to miesiąc, który zwiastuje nadchodzące lato i przygotowania do wakacyjnych wyjazdów. To czas, kiedy klienci częściej sięgają po sezonowe produkty, planując urlopy i rodzinne spotkania. Aby wesprzeć swoich klientów w tym okresie, kiedy zakupy stają się bardziej intensywne, Carrefour we współpracy z PAYBACK przygotował specjalną promocję lojalnościową „Majowa Punktomania”. Promocja zachęca do aktywnego robienia zakupów przez cały maj, nagradzając tych, którzy dokonają transakcji w sklepach Carrefour z zarejestrowaną kartą PAYBACK. Dzięki temu klienci mogą nie tylko zaopatrzyć się w niezbędne artykuły na wakacyjne miesiące, ale także czerpać dodatkowe korzyści poprzez zgromadzenie większej liczby punktów lojalnościowych.

Mechanizm promocji „Majowa Punktomania” jest prosty i zaprojektowany z myślą o jak największych korzyściach dla klientów. Aby wziąć udział w akcji, klienci muszą posiadać zarejestrowaną Kartę PAYBACK. Klient z kartą  PAYBACK z dniem startu akcji otrzymuje kupon 3 x więcej punktów do aktywowania i wykorzystania podczas zakupów za min. 3 zł w wybranych sklepach sieci Carrefour. Po zrealizowaniu zakupu z tym kuponem, klient otrzymuje kolejny kupon z mnożnikiem 6x, następnie 9x, 12x, aż do 15x więcej punktów PAYBACK. Każdy kupon, z wyłączeniem pierwszego (3x) jest ważny przez 14 dni i musi być aktywowany przed użyciem, aby można było skorzystać z kolejnych stopni promocji. To doskonała okazja do zwiększenia liczby punktów, które mogą być później wymienione na atrakcyjne nagrody lub zniżki.

Zbliżające się lato to również czas podróży na działki i nad pobliskie miejsca rekreacji, dlatego warto przypomnieć, że od początku lutego br., każda transakcja paliwowa na stacjach Carrefour umożliwia zbieranie punktów PAYBACK, aby potem przy ich pomocy, m.in. obniżać rachunki za zakupy w sklepach Carrefour. Dodatkowo, do końca maja na stacjach paliw sieci obowiązuje dodatkowa akcja promocyjna, która wpływa na obniżenie kosztów zakupów w Carrefour.

Więcej o współpracy Carrefour i PAYBACK

Współpraca Carrefour i PAYBACK rozpoczęła się w maju minionego roku. Dzięki integracji aplikacji obu partnerów korzystanie z PAYBACK w Carrefour jest bardzo proste. Aby zbierać ºpunkty PAYBACK, klienci muszą okazać przy kasie swoją plastikową kartę lub aplikację mobilną PAYBACK. Osoby, które preferują mieć wszystkie korzyści z zakupów w Carrefour w jednym miejscu, mogą przypisać PAYBACK w aplikacji mobilnej "Mój Carrefour" lub na carrefour.pl dla zakupów online. Rejestracja dokonana w ten sposób pozwala jednym odbiciem aplikacji korzystać z akcji promocyjnych i lojalnościowych organizowanych przez Carrefour i jednocześnie zbierać ºpunkty PAYBACK.

Zasady i regulamin akcji dostępne są na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-punktomania

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.