handel transport

Tankując zyskujesz tańsze zakupy w Carrefour - ruszyła majowa promocja z PAYBACK

08.05.2025 | Carrefour Polska

Do 31 maja klienci stacji paliw Carrefour mogą skorzystać z przedwakacyjnej oferty specjalnej i zyskać e-kupon rabatowy na zakupy w sklepach sieci. Wystarczy, że przy zakupie dowolnej ilości paliwa lub gazu zeskanują kartę, aplikację PAYBACK lub aplikację "Mój Carrefour" Z połączoną kartą PAYBACK. Po wymianie podczas płatności za paliwo co najmniej 1 punktu PAYBACK klienci otrzymają drukowany e-kupon rabatowy o wartości 15 zł, który może zostać wykorzystany przy zakupach o wartości minimum 150 zł w sklepach Carrefour.

Każda transakcja paliwowa na stacjach Carrefour umożliwia zbieranie punktów PAYBACK. To element trwającej współpracy Carrefour i PAYBACK, w ramach której klienci  korzystają ze wszystkich korzyści największego w Polsce multipartnerskiego programu lojalnościowego. Dzięki promocji majowej, można  jeszcze łatwiej oszczędzać przy codziennych zakupach z kartą PAYBACK.

Klienci, którzy zdecydują się na zakup paliwa lub gazu na stacjach paliw Carrefour, mogą w prosty sposób zdobyć e-kupon na zakupy. Wystarczy, że zeskanują zarejestrowaną kartę, aplikację PAYBACK lub aplikację „Mój Carrefour” połączoną z PAYBACK, a następnie wymienią minimum 1 punkt.. W zamian otrzymają drukowany e-kupon rabatowy o wartości 15 zł, który można wykorzystać na zakupy w sklepach Carrefour przy transakcji o wartości minimum 150 zł. E-kupon jest ważny przez okres wskazany na kuponie i może być zrealizowany z uwzględnieniem obowiązujących rabatów, z wyłączeniem niektórych produktów. Ta oferta stanowi doskonałą okazję zarówno dla nowych, jak i stałych klientów stacji paliw Carrefour do zaoszczędzenia na codziennych zakupach. Należy pamiętać, że z promocji wyłączone są stacje przy ul. Ćwiklińskiej 12 w Krakowie oraz ul. Grabieniec 19 w Łodzi.

Współpraca Carrefour i PAYBACK rozpoczęła się w maju minionego roku. Dzięki integracji aplikacji obu partnerów korzystanie z PAYBACK w Carrefour jest bardzo proste. Aby zbierać ºpunkty PAYBACK, należy okazać przy kasie swoją plastikową kartę lub aplikację mobilną partnera. Osoby, które preferują mieć wszystkie korzyści z zakupów w Carrefour w jednym miejscu, mogą przypisać PAYBACK w aplikacji mobilnej "Mój Carrefour" lub na carrefour.pl dla zakupów online. Rejestracja dokonana w ten sposób pozwala jednym odbiciem aplikacji korzystać z akcji promocyjnych i lojalnościowych organizowanych przez Carrefour i jednocześnie zbierać ºpunkty PAYBACK.

Regulamin promocji oraz lista stacji paliw biorących udział w akcji są dostępne na stronie: carrefour.pl/lp-stacje-paliw. Zachęcamy do skorzystania z tej majowej okazji i cieszenia się dodatkowymi oszczędnościami w sklepach Carrefour!

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.