handel transport turystyka/wypoczynek

Nie dopłacisz już za bagaż w tanich liniach lotniczych - Carrefour wprowadza plecaki na ekonomiczne podróże

25.04.2025 | Carrefour Polska

Carrefour Polska poszerza swoją ofertą produktów non-food o nową kolekcję plecaków zaprojektowanych specjalnie z myślą o podróżach samolotowych tanimi liniami lotniczymi. W świetle zaostrzających się wymogów dotyczących bagażu podręcznego, nowe plecaki tej sieci łączą w sobie wygodę użytkowania oraz zgodność z nowymi, bardziej rygorystycznymi przepisami.

Współczesne tanie linie lotnicze przyciągają podróżnych konkurencyjnymi cenami biletów, ale w zamian nakładają ścisłe ograniczenia na wymiary i wagę bagażu podręcznego. Te wymagania mogą stanowić wyzwanie i stres w pierwszy dzień urlopu, bo kara za nieprzestrzeganie wymiarów bagażu może sięgnąć nawet kilkuset złotych. Carrefour Polska, wychodząc naprzeciw potrzebom podróżnych, wprowadził właśnie do swojej oferty plecaki, które doskonale wpasowują się w surowe wytyczne przewoźników. Nowa linia plecaków jest dostępna we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour, oferując podróżnym praktyczne i wygodne rozwiązania na każdą podróż lotniczą, także tą tanimi liniami.

Nowoczesne plecaki dostępne w Carrefour zostały zaprojektowane tak, aby bez trudu mieścić się w specjalne "miarki" stosowane przez tanie linie lotnicze, gwarantując swobodną podróż bez zmartwień o dodatkowe opłaty za bagaż. Dzięki licznym kieszeniom i przegrodom, ich użytkownicy mogą z łatwością zorganizować całe niezbędne wyposażenie na krótką podróż. Plecaki wyposażone są również w praktyczne systemy nośne, pozwalając na ich transport zarówno na plecach, jak i wygodnie na ramieniu. Nową linię dostępną w szerokiej gamie kolorystycznej, można już kupić we wszystkich hiper- i supermarketach sieci na terenie Polski, w cenie 89 zł za sztukę. 

Szeroki wybór produktów sezonowych non-food

Wraz z nadejściem wiosny Carrefour Polska inwestuje w rozszerzenie oferty produktów sezonowych dedykowanych podróżowaniu. Poza nowoczesnymi plecakami, które spełniają wymagania tanich linii lotniczych, oferta obejmuje również bogaty wybór walizek i toreb podróżnych w różnych rozmiarach, a także niezbędnych w zagranicznych wyprawach tekstyliów. Dzięki różnorodności dostępnych opcji, każdy podróżny znajdzie idealne rozwiązanie dopasowane do swoich potrzeb, niezależnie od charakteru i celu podróży.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.