handel transport ekonomia/biznes/finanse

Carefleet wysoko oceniony przez klientów

16.04.2025 | Carefleet

W 2024 roku Carefleet przeprowadził badanie lojalności swoich klientów. Wyniki okazały się doskonałe – wskaźnik NPS firmy osiągnął 65 proc. To nie tylko dowód na wysokie zadowolenie klientów z oferty Carefleet, ale i na rozwój spółki.

NPS to skrót od ang. Net Promoter Score i oznacza Wskaźnik Rekomendacji Netto. Pozwala na ocenę lojalności klientów wobec firmy, co przekłada się na prawdopodobieństwo ponownego zakupu jej produktów i usług. Badanie NPS jest wyjątkowo proste. Składa się z głównego pytania oraz niekiedy z pytań pomocniczych, w tym otwartych. Często stosowanym pytaniem głównym jest na przykład: „Czy polecisz nasze usługi lub produkty swoim znajomym?”.

- Wskaźnik NPS 65 to bardzo wysoka ocena. Według Wikipedii wartości dodatnie NPS są uznawane za dobry wynik, a wartości powyżej 50 - za doskonały. Jestem mocno zbudowany wynikami badania, tym bardziej, że tak duża grupa zadowolonych klientów to dobra prognoza rozwoju dla naszej firmy. Mam jednak świadomość, że są jeszcze kwestie do poprawy i będziemy nad nimi pracować. – deklaruje Daniel Trzaskowski, prezes zarządu Carefleet.

Klienci Carefleet odpowiedzieli również na pytania otwarte, wskazując obszary, które najwyżej oceniają. Najlepsze noty (średnio niemal 9,4 na 10 pkt.) firma uzyskała za kompetencje i profesjonalizm doradców, podejście do klienta oraz dobry kontakt i komunikację. Klienci wiedzą też jak skontaktować się z firmą różnymi kanałami komunikacji i czują się dobrze poinformowani na temat swoich spraw.

- Badanie NPS obejmuje także kwestie wizerunkowe. W 10-punktowej skali nasi klienci ocenili stopień zaufania do marki Carefleet na 9,0. Równie wysokie wskaźniki uzyskaliśmy za dostęp do bogatej oferty usług w Grupie EFL, w tym leasingu, najmu i faktoringu (9,1 pkt.) oraz za usługi dopasowane do potrzeb nabywców (9,0 pkt.). Dodatkowo 9 na 10 ankietowanych określiło nas jako firmę dbającą o klienta. – wymienia Marzena Strzęp, zastępca dyrektora sprzedaży ds. account management.

Carefleet ma ponad dwa tysiące klientów. Wielu z nich jest z firmą od dekady, niektórzy nawet od 15-20 lat. To dowód zaufania, które w badaniu NPS klienci ocenili na 9 pkt. Aż 94 proc. klientów deklaruje ponowny wybór Carefleet w przyszłości. To wynik o 3 proc. lepszy niż w 2023 roku.

- Nasz wysoki NPS oraz tak pozytywne oceny klientów to suma wielu czynników. Osobiście z jednej strony traktuję je jako potwierdzenie właściwego kierunku rozwoju naszej firmy: Carefleet stawia na jakość. Z drugiej strony, jest to motywacja dla całego zespołu do dalszej pracy i wyzwanie dotyczące utrzymania zbliżonych wyników w przyszłości. – podkreśla prezes Carefleet – Na pierwszym miejscu niezmiennie stawiamy satysfakcję klienta, każdego dnia pamiętając, że zadowolony opowie o nas kilku kolejnym potencjalnym klientom, a niezadowolony – zniechęci kilkunastu. – podsumowuje Daniel Trzaskowski.

kontakt dla mediów
Maja Lidke
Doradca Zarządu ds. PR, Europejski Fundusz Leasingowy SA
Maja Lidke

maja.lidke@efl.com.pl

tel: 603 630 166

informacje o firmie

Carefleet S.A. jest jedną z wiodących polskich firm z branży Car Fleet Management. Od ponad 20 lat jest częścią Grupy Crédit Agricole, jednej z największych grup bankowych w Europie, w skład której wchodzą spółki EFL, Eurofactor i Truck Care. Firma specjalizuje się w outsourcingowych modelach finansowania i zarządzania firmowymi flotami pojazdów. Flagowym produktem Carefleet jest wynajem długoterminowy – rozwiązanie, które łączy atrakcyjne finansowanie służbowych samochodów z ich kompleksową obsługą techniczną oraz administracyjną. Obecnie spółka zarządza flotą przekraczającą 16 000 samochodów i znajduje się w czołówce firm CFM należących do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Firmę wyróżniono między innymi godłami: Diamenty Forbesa, Fleet Derby i Gazele Biznesu.

załączniki

kontakt dla mediów
Maja Lidke
Doradca Zarządu ds. PR, Europejski Fundusz Leasingowy SA
Maja Lidke

maja.lidke@efl.com.pl

tel: 603 630 166

informacje o firmie

Carefleet S.A. jest jedną z wiodących polskich firm z branży Car Fleet Management. Od ponad 20 lat jest częścią Grupy Crédit Agricole, jednej z największych grup bankowych w Europie, w skład której wchodzą spółki EFL, Eurofactor i Truck Care. Firma specjalizuje się w outsourcingowych modelach finansowania i zarządzania firmowymi flotami pojazdów. Flagowym produktem Carefleet jest wynajem długoterminowy – rozwiązanie, które łączy atrakcyjne finansowanie służbowych samochodów z ich kompleksową obsługą techniczną oraz administracyjną. Obecnie spółka zarządza flotą przekraczającą 16 000 samochodów i znajduje się w czołówce firm CFM należących do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Firmę wyróżniono między innymi godłami: Diamenty Forbesa, Fleet Derby i Gazele Biznesu.