Tańsze zakupy na Wielkanoc - wystartowała przedświąteczna akcja Carrefour i PAYBACK
Carrefour Polska i PAYBACK uruchamiają przedświąteczną akcję rabatową, której celem jest wsparcie klientów w przygotowaniach do Wielkanocy. Wszyscy klienci, którzy do 30 kwietnia br., od poniedziałku do czwartku zrobią 5 razy zakupy w tej sieci za min. 99 złotych oraz przy kasie zeskanują aplikację “Mój Carrefour”, otrzymają e-bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy, a dodatkowo skanując zarejestrowaną kartę/aplikację PAYBACK, lub aplikację Mój Carrefour połączoną z kartą PAYBACK otrzymają kupon na 5 000 punktów PAYBACK.
Kwiecień wielkimi krokami przybliża Polaków do świąt wielkanocnych, a tym samym do dużych przedświątecznych zakupów. Aby wesprzeć swoich klientów w tym obciążającym dla portfela czasie, Carrefour wspólnie z PAYBACK przygotował specjalną promocję. Akcja skierowana jest do osób, które w ciągu bieżącego miesiąca, od poniedziałku do czwartku 5 razy dokonają zakupów w sklepach Carrefour za minimum 99 zł (uwzględniając rabaty oraz wyłączając produkty nie objęte promocją) oraz zeskanują aplikację “Mój Carrefour”, zarejestrowaną kartę PAYBACK lub QR kod z połączonych kont w aplikacji “Mój Carrefour”. Po 5 takich transakcjach użytkownicy aplikacji “Mój Carrefour” otrzymają e-bon o wartości 50 zł, a klienci z zarejestrowaną kartą PAYBACK dodatkowo kupon na 5 000 punktów PAYBACK. Kupon, który mogą aktywować na payback.pl, w aplikacji PAYBACK lub w aplikacji “Mój Carrefour”, można będzie wykorzystać na kolejne zakupy w ciągu 7 dni.
Akcja zniżkowa z aplikacją i PAYBACK to nie jedyna szansa dla klientów na zaoszczędzenie na codziennych zakupach przed Wielkanocą. Na początku marca br., Carrefour Polska zmodyfikował swoją politykę cenową i wdrożył stały monitoring cen regularnych ponad 500 podstawowych produktów spożywczych, kosmetyków i chemii domowej. Dzięki temu, sieć oferuje je w cenach wyrównanych do najniższych na rynku. Monitoring cen prowadzony jest regularnie i obejmuje produkty brandowe oraz marek własnych, a zmiany cenowe klienci znajdą we wszystkich sklepach własnych tej sieci w Polsce.
Okres przedświąteczny to również czas podróży do swoich najbliższych, dlatego warto przypomnieć, że od początku lutego br., każda transakcja paliwowa na stacjach Carrefour umożliwia zbieranie punktów PAYBACK, aby potem przy ich pomocy, m.in. obniżać rachunki za zakupy w sklepach Carrefour.
Więcej o współpracy Carrefour i PAYBACK
Współpraca Carrefour i PAYBACK rozpoczęła się w maju minionego roku. Dzięki integracji aplikacji obu partnerów korzystanie z PAYBACK w Carrefour jest bardzo proste. Aby zbierać ºpunkty PAYBACK, klienci muszą okazać przy kasie swoją plastikową kartę lub aplikację mobilną PAYBACK. Osoby, które preferują mieć wszystkie korzyści z zakupów w Carrefour w jednym miejscu, mogą przypisać PAYBACK w aplikacji mobilnej "Mój Carrefour" lub na carrefour.pl dla zakupów online. Rejestracja dokonana w ten sposób pozwala jednym odbiciem aplikacji korzystać z akcji promocyjnych i lojalnościowych organizowanych przez Carrefour i jednocześnie zbierać ºpunkty PAYBACK.
Zasady i regulamin akcji dostępne są na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-odbierz-e-bon
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.