internet ekonomia/biznes/finanse

ING wycofuje płatności HCE w aplikacji Moje ING

10.03.2025 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rezygnuje z płatności HCE w aplikacji Moje ING. W zamian bank proponuje dodanie karty do Google Pay w Portfelu Google.

Od połowy czerwca bieżącego roku nowi klienci nie będą mieli możliwości aktywowania płatności kartą w telefonie. Dotychczasowi użytkownicy będą mogli nadal korzystać z płatności do momentu rezygnacji lub zaprzestanie wsparcia usługi przez bank. Funkcjonalność zostanie całkowicie wycofana z oferty banku do końca 2026 roku.

W zamian bank proponuje użytkownikom urządzeń z systemem operacyjnym Android dodanie karty do Google Pay w Portfelu Google. Google Pay umożliwia płatności zbliżeniowe oraz w Internecie a także opłacanie subskrypcji. Klienci mogą korzystać z karty w Portfelu od momentu jej zamówienia dodając ją do Google Pay w aplikacji Moje ING - wystarczy wybrać kartę w aplikacji poprzez kliknięcie „Dodaj do Google Pay” w szczegółach karty i potwierdzić swoją tożsamość wprowadzając PIN do aplikacji.

By korzystać z usługi trzeba mieć telefon z NFC z systemem Android™ 9.0 lub wyższym  oraz z aktywną aplikacją Moje ING w wersji 4.17.0 lub wyższej.

Alternatywnie bank oferuje klientom możliwość korzystania z BLIKA zbliżeniowego.

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie