Carrefour rozszerza asortyment dla klientów wrażliwych cenowo - już ponad 330 produktów Simpl w Polsce
Carrefour, w odpowiedzi na utrzymująca się w Polsce inflację, która w styczniu br. wyniosła ponad 5%, rozszerzył dostępny w swoich sklepach asortyment marek Simpl do ponad 330 produktów. Marki te oferują najczęściej kupowane przez klientów produkty pierwszej potrzeby w najniższych cenach w danej kategorii.
Polacy wciąż zmagają się z rosnącymi kosztami życia. Zgodnie z ostatnimi danymi opublikowanymi przez GUS, ceny towarów i usług konsumpcyjnych w styczniu 2025 r. wzrosły rdr o 5,3 proc., a w porównaniu z poprzednim miesiącem o 1,0 proc. Coraz wyższa inflacja skłania Polaków do poszukiwania bardziej ekonomicznych rozwiązań, także podczas zakupów spożywczych. Jak pokazują analizy sprzedażowe sieci Carrefour Polska, coraz częściej w koszykach Polaków lądują produkty marek własnych, a u konsumentów najbardziej wrażliwych, tzw. produkty pierwszocenowe.
Do takich należą, dostępne w Carrefour na wyłączność, marki Simpl oraz Simpl Choice, które przy dobrej jakości produktów, oferują najniższe ceny w danej kategorii asortymentowej. Obecnie w Carrefour klienci mogą kupić aż 330 produktów - w ramach marki Simpl, sa to m.in. świeże owoce i warzywa, nabiał, olej, cukier, produkty sypkie, napoje czy dania gotowe, a w ramach Simpl Choice - szeroką gamę kosmetyków i artykułów z działu z chemią gospodarczą. W ostatnim czasie Carrefour poszerzył ich wybór o kolejnych 20 nowych produktów, w tym pakowane jabłka i gruszki, pizzę mrożoną oraz różnego rodzaju produkty chemii domowej.
- W sklepach Carrefour oferujemy klientom łącznie nawet 50.000 różnych produktów, czyli nawet 15 razy więcej niż w klasycznym dyskoncie. W każdej z kategorii dostępnej na naszych półkach, klienci mogą kupić produkty, które smakują ich najbardziej - od tych w najniższych cenach na rynku, do tych z segmentu premium. Dzięki szerokiemu wyborowi, a także dzięki regularnym promocjom i zniżkom w naszej aplikacji “Mój Carrefour”, każdy klient - nawet osoby najbardziej wrażliwe cenowo - zrobią u nas satysfakcjonujące zakupy. Cały czas inwestujemy w nasz asortyment, aby klienci mogli kupić u nas zawsze to czego szukają - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, Manager Marki Własnej oraz Projektów Strategicznych w Carrefour Polska.
Wszystkie produkty marki Simpl oraz Simpl Choice łatwo zidentyfikować dzięki charakterystycznym, białym opakowaniom, a także dodatkowym żółto-czarnym oznaczeniom przy półce z napisem Strefa Niskich Cen.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.