MAKRO promuje linię produktów „Smart Chef”
„Gotuj SMART i oszczędzaj” to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Jej celem jest zbudowanie rozpoznawalności szerokiej gamy produktów convenience dostępnych w halach sieci. Twarzą kampanii jest Michał Węcławek, szef kuchni w warszawskiej Akademii Inspiracji MAKRO.
Z roku na rok wzrasta popularność produktów convenience. Ten asortyment wysokiej jakości świetnie sprawdza się szczególnie w branży HoReCa, w której czas na przygotowanie dań jest ograniczony. W odpowiedzi na potrzeby klientów sieć hurtowni MAKRO Polska stale rozwija ofertę produktów po wstępnej obróbce oraz gotowych do podania.
Kampania „Smart Chef” jest realizowana za pomocą działań offline i online. W halach w całej Polsce pojawiły się plakaty oraz dodatkowe, specjalne oznakowania produktów. Z kolei w Internecie i w mediach społecznościowych dostępne są filmy promujące wybrane artykuły. Twarzą kampanii jest Michał Węcławek, szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO, który przedstawia korzyści stosowania produktów „Smart Chef.” Wśród nich jest realny zysk – niższy koszt pracy, mniej ubytków, mniejsze zużycie energii, czas oraz jakość.
– Stosowanie asortymentu „Smart Chef” w kuchni to nie tylko wygoda, ale także realna oszczędność, która w przypadku niektórych produktów sięga nawet 75%. Artykuły te charakteryzują się wysoką jakością i powtarzalnością. Są odpowiedzią na współczesne wyzwania stojące przed branżą gastronomiczną – mówi Michał Węcławek.
Za koncept, grafiki i sesję zdjęciową odpowiada agencja Błękitne Studio.
Więcej informacji na temat produktów „Smart Chef” jest dostępnych w halach oraz na stronie internetowej: https://www.makro.pl/smartchef
kontakt dla mediów

Michał Skup
michal.skup@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl
kontakt dla mediów

Michał Skup
michal.skup@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl