handel kultura/sztuka/rozrywka
Muzyczny Rossmann
Od niedawna w praktyczniej każdej drogerii Rossmann klientom podczas zakupów towarzyszy muzyka. Nie są to największe hity z serwisów streamingowych. Nie są to piosenki z radiowych list przebojów. Nie jest to przypadkowa muzyka tła znana z centrów handlowych. To muzyka Rossmanna.
Wszyscy komponujemy swój osobisty soundtrack życia z melodii i rytmów, które towarzyszą nam w bardziej i mniej doniosłych momentach. Czasem piosenka staje się ich komentarzem. Czasem konkretny rodzaj muzyki staje się zapalnikiem jakieś ważnej zmiany lub tłem codziennej aktywności. Jedną z nich jest czułe dbanie o siebie podczas rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych. Wiele z nich ma swój początek i inspirację podczas wizyty w drogerii.
Pojawienie się muzyki w drogeriach Rossmann poprzedzone zostało uważnym wsłuchaniem się w potrzeby i preferencje klientów oraz analizą charakterystyki poszczególnych pór dnia i tygodnia. Dopiero po dogłębnym badaniu w przestrzeni drogerii, zagościła w ich muzyka. Jej zadaniem jest być wspierającym towarzyszem doświadczenia zakupowego w Rossmannie, a raczej podróży ku kochaniu siebie na co dzień.
W pracach nad towarzyszącą klientom Rossmanna muzyką wykorzystywana jest m.in. sztuczna inteligencja. Jednak zawsze decydujący głos ma człowiek, a przede wszystkim potrzeby i upodobania klientów.
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113