Dubajska czekolada hitem sprzedażowym w Carrefour
Nie słabnie zainteresowanie dubajskimi smakami w naszym kraju. W sklepach Carrefour Polska dubajska czekolada nadziewana kremem z pistacji znalazła się w TOP najlepiej sprzedających się produktów w minionym tygodniu. Ten inspirowany stylem dubajskim produkt był jednocześnie najlepiej sprzedającym się wyrobem z liczącego ponad 3000 produktów asortymentu Kuchni Świata.
Swoją popularność w Polsce dubajskie słodycze zawdzięczają mediom społecznościowym. To tam na początku roku pojawił się trend związany z dubajskimi słodyczami, w tym przede wszystkim oryginalnymi czekoladami z kremem pistacjowym, produkowanym w tym kraju. Szybko stały się one obiektem pożądania wielu Polaków, ale ze względu na bardzo mała dostępność i wysoką cenę, bardzo trudnym do zdobycia.
W odpowiedzi na zainteresowanie klientów, Carrefour Polska na początku bieżącego roku, poszerzył stałą ofertę swojego najnowszego konceptu handlowego C4ndyland, oferowanego w ramach asortymentu Kuchni Świata, o oryginalne wyroby z Dubaju. W ofercie sieci znalazły się nie tylko dubajska czekolada, ale także krem do smarowania inspirowany wnętrzem dubajskiej czekolady oraz pistacjowy napój gazowany. Czekolada, która w minionym tygodniu dostępna była w promocyjnej cenie 15 zł za 100-gramową tabliczkę stała się jedną z 5 topowych pozycji sprzedażowych w całej sieci Carrefour w Polsce.
- W Carrefour Polska na bieżąco śledzimy trendy, aby szybko i skutecznie odpowiadać na zmieniające się oczekiwania klientów, także tych z młodego pokolenia. Pod koniec ubiegłego roku zauważyliśmy w mediach społecznościowych rosnące zainteresowanie dubajską czekoladą i bardzo szybko wprowadziliśmy ten produkt do naszych sklepów. Był to strzał w dziesiątkę - w minionym tygodniu czekolada ta stała się jednym z najpopularniejszych produktów kupowanych w całej naszej sieci w Polsce. Naszym celem jest bycie pierwszym wyborem klientów pod względem nowości produktowych, które dodatkowe mogą kupić w Carrefour na stałe i w atrakcyjnych cenach – mówi Malina Brandt, Menedżer ds Rozwoju Formatów i Konceptów w Carrefour Polska.
Nowa oferta dubajska dostępna jest we wszystkich sklepach Carrefour. Jednak wszyscy amatorzy zagranicznych smaków odnajdą coś dla siebie w ponad 100 sklepach w Polsce, w których funkcjonuje specjalna strefa C4ndyland. To nowy koncept handlowy Carrefoura dostępny w ramach asortymentu Kuchni Świata i oferujący słodycze oraz oryginalne wyroby z takich krajów, jak m.in. Japonia, Wietnam, Stany Zjednoczone czy właśnie Emiraty Arabskie. Łącznie w stałej ofercie sklepów tej sieci Polacy znajdą już ponad 3000 oryginalnych zagranicznych produktów.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.