handel towary konsumpcyjne

“Lekkie” mocne alkohole w Carrefour - sieć z najszerszą ofertą na rynku

27.01.2025 | Carrefour Polska

Carrefour Polska uruchamia nowy koncept handlowy w swoich sklepach. Sieć zainwestowała w rozwój oferty alkoholi 0%, czyli napojów, które swoim smakiem nawiązują do popularnych mocnych trunków, jednak w składzie nie zawierają alkoholu. Oferta obejmująca ponad 70 produktów skierowana jest do osób pełnoletnich poszukujących nowych, unikalnych doznań smakowych i dostępna jest we wszystkich 200 hiper- i supermarketach sieci w Polsce.

W nowym koncepcie Carrefoura, klienci znajdą napoje imitujące popularne alkohole, takie jak: whisky, gin, rum, tequila, likiery i aperitify, gotowe drinki, a także bogaty wybór win tradycyjnych i musujących. Produkty te umożliwiają tworzenie kreatywnych  bezalkoholowych koktajli, które smakiem nie ustępują swoim alkoholowym odpowiednikom. Carrefour gwarantuje, że każdy jej super- i hipermarket będzie dysponował stałą ofertą ponad 50 różnych produktów bezalkoholowych, a wybrane hipermarkety rozszerzą ten asortyment nawet do ponad 70 pozycji.

  • Znaczące zwiększenie zainteresowania produktami bezalkoholowymi w segmencie alkoholi mocnych wskazuje na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na alternatywne opcje, motywowane dbałością o zdrowie i zainteresowaniem nowymi doświadczeniami smakowymi. W odpowiedzi na te trendy, postanowiliśmy nadać produktom bezalkoholowym statusu kategorii wyróżnikowej. Oznacza to, że będziemy rozwijać ten koncept poprzez wprowadzenie do oferty nowych produktów i wzmacniać działania promocyjne w tym obszarze, aby dalej budować wizerunek sieci z najszerszym wyborem na rynku - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

Carrefour był jedną z pierwszych sieci handlowych, która promując nowe trendy, zaoferowała w Polsce piwo zero, a następnie, już w 2016 roku, rozbudowała swój asortyment o wybór win bezalkoholowych. Od tego czasu, cała tzw. półka “zero procent” systematycznie rozwijana jest w tej sieci sklepów.

Społeczna świadomość i odpowiedzialność

Nowa linia produktowa, która jest odpowiedzią na dynamicznie rozwijający się trend „NoLo” (od słów "No Alcohol, Low Alcohol"), zyskuje na popularności zarówno w Polsce jak i na całym świecie. Coraz więcej osób, zwłaszcza z młodszych pokoleń, decyduje się na ograniczenie lub całkowitą rezygnację ze spożycia alkoholu. Produkty 0% dają możliwość celebracji i zabawy unikając przy tym negatywnych skutków spożywania alkoholu. Inicjatywa wpisuje się w szerszy kontekst społecznego dążenia do promowania zdrowego stylu życia i odpowiedzialnej konsumpcji.

Współpraca z lokalnymi polskimi firmami

Wprowadzając nową ofertę na rynek Carrefour aktywnie współpracuje w tym obszarze z lokalnymi polskimi firmami. Sieć oferuje im platformę do prezentacji innowacyjnych produktów bezalkoholowych, a także możliwość rozwoju na większą skalę.

  • Dzięki partnerstwu z Carrefour, nasza firma miała możliwość dotarcia do szerszej grupy klientów i zaprezentowania im naszych unikalnych produktów. To nie tylko przyczyniło się do wzrostu naszej rozpoznawalności na rynku, ale także dało cenną lekcję na temat funkcjonowania w branży detalicznej na dużą skalę - mówi Wojciech Kaliski, Wiceprezes Zarządu Spółki Segura sp. z o.o., jednej z polskich firm współpracujących z Carrefour.

Współpraca ta stanowi dla wielu z nich pierwsze kroki w interakcji z siecią handlową, otwierając nowe możliwości i perspektywy. Synergia ta wzmacnia lokalny biznes, a także wzbogaca ofertę Carrefour o unikatowe, wysokiej jakości produkty.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na X (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na X (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.