handel

Dodatkowe oszczędności na Święta - Carrefour zwraca 40 złotych na kolejne zakupy przedświąteczne

16.12.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska przygotował w swoich sklepach specjalną przedświąteczną akcję oszczędnościową. Wszyscy klienci, którzy od 16 do 19 grudnia odwiedzą sklepy tej sieci i dokonają zakupów za min. 300 złotych, otrzymają e-bony o wartości 40 złotych do wykorzystania na kolejne zakupy.

Kompletowanie zakupów na wigilijny stół i pod świąteczną choinkę może być wyzwaniem dla portfeli Polaków. Dlatego Carrefour przygotował dla swoich klientów specjalną akcję, w której można zaoszczędzić aż 40 złotych. Jedynym warunkiem jest dokonanie zakupów w sklepach tej sieci za minimum 300 złotych.

Wszyscy, którzy od 16 do 19 grudnia zrobią zakupy za tą kwotę (po uwzględnieniu wcześniejszych rabatów oraz poza artykułami prawnie wykluczonymi), otrzymają drukowany e-bon o wartości 40 zł do wykorzystania na przedświąteczne zakupy w dniach 23-24 grudnia 2024 roku. Zyskane dzięki tej promocji pieniądze klienci mogą wydać na wszystkie produkty dostępne w sklepie. Jest to doskonała okazja, dla robiących zakupy na ostatnią chwilę, aby kupić wszystkie niezbędne produkty, a przy okazji zaoszczędzić przy tym nawet kilkanaście procent wydanej sumy.  

Przed tegorocznymi Świętami Bożego Narodzenia Carrefour Polska znacząco rozszerzył swój asortyment, koncentrując się na produktach, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów w tym okresie. W ofercie pojawiło się m.in. ponad 4000 zabawek dla dzieci w każdym wieku oraz 150 typowych produktów bożonarodzeniowych w ramach oferty marki własnej Carrefour Extra. Nowości obejmują zarówno polskie wyroby świąteczne, takie jak drób, karp, suszone grzyby, owoce wędzone, masa makowa oraz kiszona kapusta, śledzie i wędliny premium, jak i europejskie specjały. Tradycyjnie wszystkie produkty marki własnej Carrefour klienci kupią w cenach nawet do 30 niższych, niż porównywalne produkty znanych producentów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.