handel

Carrefour Polska rozwija koncept stref OUTLET – do oferty dołączają produkty FMCG, w tym żywność i chemia domowa

10.12.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska rozszerza asortyment swoich stref OUTLET będących odpowiedzią na ofertę dyskontów przemysłowych. W ramach tego unikalnego konceptu handlowego non-food, sieć zaoferowała właśnie dodatkowo produkty spożywcze, chemię domową oraz inne artykuły z kategorii FMCG, które dostępne będą w modelu in-out. Nowy asortyment pojawił się już w 10 wybranych lokalizacjach i będzie sukcesywnie wprowadzany do kolejnych miast w Polsce.

Strefy OUTLET w sklepach Carrefour to ponad 2000 różnych produktów z kategorii non-food oferowanych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Teraz do jego oferty dołączyły unikalne produkty żywnościowe oraz inne kategorie FMCG, oferowane w modelu in-out, czyli do wyczerpania zapasów. Nowy asortyment dostępny jest już w 10 hipermarketach sieci w Polsce, w tym m.in. w Warszawie (Carrefour Atrium Reduta, Carrefour Galeria Bemowo), a także w Łodzi, Krakowie i Toruniu oraz obejmuje obecnie, m.in. słodkie i słone przekąski, chemię gospodarstwa domowego czy środki higieniczne. Sieć planuje dalszy rozwój swojego OUTLETu o kolejne, nowe kategorie FMCG oraz kolejne lokalizacje.

Asortyment w strefach OUTLET grupowany jest według kategorii cenowych: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł, super ofert - produktów w bardzo niskich cenach zaczynających się już od 29 groszy, a także wg kategorii tematycznych. W jego ofercie klienci znajdą szeroką gamę produktów przemysłowych, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki czy drobny sprzęt RTV/AGD. Co ciekawe, asortyment OUTLETU Carrefour co tydzień wymieniany jest na nowy, tak aby za każdym razem klienci zaskakiwani były innymi produktami. W tym modelu oferowane będą również produkty spożywcze oraz inne artykuły FMCG. 

  • Koncept OUTLETu Carrefour to nowatorskie podejście do strefy wyprzedażowej. Bazujemy w niej przede wszystkim na nowościach i wyjątkowej atrakcyjności cenowej asortymentu. Średnio co tydzień zmieniamy nasz asortyment, tak aby klienci niemal przy każdej wizycie w Carrefour mogli znaleźć w nim coś wyjątkowego dla siebie - mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Działu Produktów Suchych. Teraz do oferty OUTLETu dołączamy asortyment spożywczy i produkty z szeroko rozumianego FMCG. Są to wyselekcjonowane artykuły, których nie można znaleźć w naszej standardowej ofercie, dodatkowo oferowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest ciągłe zaskakiwanie naszych klientów, tak aby nie tylko odpowiadać na ich oczekiwania, ale również kreować nowe potrzeby - dodaje Gadawski.  

Koncept stref OUTLET rozwijany jest przez Carrefour Polska od 2020 roku. Obecnie w Carrefour Polska działa już blisko 250 stref OUTLET na terenie całego kraju. Sieć planuje również wprowadzenie stref OUTLET w wersji “mini” do swoich sklepów franczyzowych, a także ich rozwój o nowe kategorie produktów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.