handel kultura/sztuka/rozrywka

Nawet 120 zł rabatu na zakup zabawek w sklepach Carrefour

04.12.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska przed Mikołajkami wprowadza specjalną promocję we wszystkich swoich sklepach stacjonarnych. W dniach od 4 do 5 grudnia klienci tej sieci mogą kupić wszystkie zabawki nawet z 30% rabatem. Łącznie do zaoszczędzenia jest nawet 120 złotych, które możemy wydać na kolejne zakupy w tej sieci.

Wraz z początkiem grudnia rusza okres wzmożonych zakupów świątecznych. Z okazji zbliżających się Mikołajek oraz Świąt Bożego Narodzenia, Carrefour Polska przygotował dla swoich klientów specjalną promocję na zabawki, w ramach której można zaoszczędzić nawet 120 złotych.

Klienci, którzy w dniach 4 lub 5 grudnia dokonają zakupu zabawek o wartości między 100 a 149,99 zł, otrzymają e-bon o wartości 30 zł. Wartość e-bonu wzrasta wraz z większymi wydatkami na ten asortyment: 45 zł otrzymuje się za zakupy od 150 do 199,99 zł, 60 zł za transakcje od 200 do 249,99 zł, i tak dalej, aż do maksymalnej kwoty 120 zł w e-bonie za zakupy zabawek przekraczające 400 zł. Promocją objęte są wszystkie zabawki z oferty Carrefour, jednak nie łączy się ona z innymi rabatami, a e-Bony, które wydawane są przy kasie, mogą zostać wykorzystane przy kolejnych zakupach w dniach 13-15 grudnia br. 

Przed tegorocznymi Świętami Bożego Narodzenia Carrefour znacznie powiększył swoją ofertę zabawek. Obecnie w tej sieci można kupić, aż 4000 produktów z tej kategorii, co czyni ją jedną z najszerszych ofert stacjonarnych na polskim rynku handlowym. Klienci znajdą w Carrefour zabawki dla dzieci w każdym wieku, a także wiele zabawek i zestawów dostępnych w tej sieci na wyłączność

Produkty objęte promocją na zabawki nie podlegają zwrotowi". Szczegóły dotyczące regulaminu są dostępne w punktach obsługi klienta oraz na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-swieta-bozego-narodzenia-w-carrefour.

Oferta obowiązuje wyłącznie w placówkach stacjonarnych i nie dotyczy zakupów online ani zamówień w ramach usługi „Zamów i odbierz”.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.