handel nauka/edukacja/szkolenia
Odido wsparciem dla osób rozpoczynających przygodę z handlem: wywiad z Natalią i Karolem Jończyk
W październiku bieżącego roku odbyło się uroczyste otwarcie pięćsetnego sklepu Odido w urokliwej miejscowości Bieńkówka, blisko 50 km od Krakowa. Jest to pierwsza placówka należąca do państwa Jończyk. Właściciele opowiadają, dlaczego zdecydowali się dołączyć do franczyzy oraz jakie korzyści płyną ze współpracy.
Sieć pod pomarańczowo – zielonym szyldem przyciąga nie tylko doświadczonych właścicieli, ale także tych stawiających pierwsze kroki w branży. Przedsiębiorców zachęca między innymi atrakcyjna oferta franczyzy miękkiej.
– W naszej miejscowości jest mała liczba lokalnych placówek, dlatego jednym z pierwszych pomysłów na zagospodarowanie nowego budynku był sklep spożywczy. Już dziś wiemy, że była to bardzo dobra decyzja, bo klienci chętnie nas odwiedzają. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Odido, ponieważ jesteśmy właścicielami sklepu i cenimy sobie niezależność, jaką daje nam sieć – podkreślają państwo Jończyk. – Kolejnym argumentem, który nas przekonał, było dodatkowe wsparcie inwestycyjne. Otrzymaliśmy wyposażenie sklepu, nowoczesny system kasowy i wizualizację ze znanym szyldem – dodają.
Chociaż możliwość swobody działania jest znacznym atutem, franczyzobiorcy doceniają także szeroki zakres wsparcia, który trwa od momentu chęci zawarcia współpracy.
– Otrzymaliśmy plan, który został ,,uszyty na miarę” pod nasz sklep i profil klienta. Mogliśmy liczyć na doradztwo ekspertów w doborze asortymentu oraz ułożenia produktów w półce. Na co dzień mamy dedykowanego przedstawiciela handlowego, który służy pomocą. Do naszego sklepu zostały wdrożone także dodatkowe rozwiązania takie jak kącik kawowy Rioba oraz strefa gastronomiczna z hot dogami, które świetnie się sprawdzają – mówią państwo Jończyk.
Jedną z korzyści wymienianą przez franczyzobiorców jest również bogaty wybór artykułów.
– Mimo że mamy możliwość zamawiania produktów od lokalnych przedsiębiorców i swobodę w doborze asortymentu, naszym głównym dostawcą jest hurtownia MAKRO – mówią państwo Jończyk. – Nasi klienci szczególnie polubili artykuły marki własnej Fine Life głównie za wysoką jakość i atrakcyjną cenę.
Właściciele podkreślają, że są bardzo zadowoleni z decyzji o dołączeniu do sieci Odido.
kontakt dla mediów
Michał Skup
michal.skup@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl
kontakt dla mediów
Michał Skup
michal.skup@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl