handel

Carrefour podwaja ofertę zabawek przed Świętami - ponad 4000 produktów dla dzieci… i dorosłych

27.11.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska znacznie powiększył ofertę zabawek przed tegorocznymi Świętami Bożego Narodzenia. Tylko w tym asortymencie sieć podwoiła liczbę referencji do ponad 4000 produktów, co czyni ją jedną z najszerszych ofert na polskim rynku detalicznym, dostępnych w sklepach stacjonarnych. Klienci znajdą w Carrefour jednak nie tylko zabawki dla dzieci w każdym wieku, ale także zabawki dla dorosłych.

Zabawki to od lat jeden z kluczowych asortymentów non-food, który tradycyjnie pojawia się w sklepach jako pierwszy, rozpoczynając sezon zakupów świątecznych. W tym roku Carrefour Polska zaoferował w swoich sklepach ponad 4000 różnych propozycji zabawek, czyli ponad 2 razy więcej niż można znaleźć w stałym asortymencie tej sieci. Zabawki zostały wyeksponowane w głównych alejach sklepów, pogrupowane według wieku dzieci, tematycznie oraz w ramach specjalnych ekspozycji przygotowanych we współpracy z dostawcami.

Zgodne z aktualnymi trendami w tej kategorii, w ofercie Carrefour znalazły się zarówno zabawki dla dzieci, jak i również zabawki dla starszych grup wiekowych, w tym także dla osób dorosłych. Wśród tych ostatnich, dużym zainteresowaniem cieszą się m.in. zestawy LEGO z kolekcji Adults związane ze sztuką, kulturą oraz architekturą, a także gry tematyczne i puzzle artystyczne. Carrefour wprowadza też do swojego asortymentu  wiele nowości, w tym również kolekcje dostępne w tej sieci na wyłączność .

  • Tegoroczna oferta zabawek w Carrefour to ponad 4000 referencji. Mamy produkty dla dzieci w każdym wieku i na każdą kieszeń. Zgodnie z najnowszymi trendami, nie zapominamy również o dorosłych, którzy coraz częściej poszukują zabawek nie tylko dla swoich podopiecznych, ale także dla siebie. W tym gorącym okresie przedświątecznym chcemy, aby zakupy w Carrefour ułatwiały naszym klientom wybór i niełatwe decyzje prezentowe. Dzięki naszej najszerszej ofercie zabawek, atrakcyjnym promocjom i interaktywnym katalogom handlowym, każdy święty Mikołaj znajdzie dla swoich bliskich coś, co przyniesie im radość mówi Anna Waszkiewicz, Dyrektorka Produktów Przemysłowych w Carrefour Polska.

W klasycznej ofercie zabawkowej Carrefour dla dzieci, pojawiło się w tym roku wiele nowości. Tegorocznym hitem i najbardziej poszukiwanymi produktami 2024 roku są produkty z licencji Stitch oraz Koci Domek Gabi, a także tradycyjnie - najnowsze edycje klocków LEGO oraz maskotki i puzzle. Dla najmłodszych dzieci sieć przygotowała interaktywne zabawki edukacyjne, w tym znanych marek jak Fisher Price, które wspierają rozwój umiejętności poznawczych i motorycznych. Dla starszych dzieci oferta obejmuje produkty gamingowe, duże zestawy konstrukcyjne oraz produkty dla kolekcjonerów, jak np. figurki Funko/Marvel.

Innowacją tego roku jest katalog handlowy Carrefour w nowej odsłonie. Przy wybranych produktach zostały zamieszczone w nim specjalne kody QR, które prezentują różne funkcjonalności zabawek, a cała oferta podzielona została tematycznie i wiekowo, co ułatwi rodzicom wybór prezentów i podjęcie decyzję o zakupie. W katalogu klienci znajdą także atrakcyjne promocje, takie jak " 2+ 1 gratis" oraz "1+1 50% taniej".

Kampania promująca ofertę zabawek trwa do 24 grudnia 2024 roku i obejmuje różnorodne kanały komunikacji, w tym telewizję, radio, internet oraz media społecznościowe. Katalog handlowy jest dostępny online na stronie internetowej:  https://www.carrefour.pl/promocje/gazetka-promocyjna/5588

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.