Hity Carrefour na Black Friday
W tym tygodniu nadchodzi długo oczekiwany Black Friday, czyli Czarny Piątek - dzień symbolicznie rozpoczynający sezon zakupów świątecznych, w którym sklepy stacjonarne oferują swoim klientom duże rabaty na prezenty pod choinkę. Z tej okazji Carrefour Polska przygotował dla swoich klientów kilkudziesięcioprocentowe zniżki na wybrany sprzęt RTV i AGD, klocki LEGO, walizki oraz książki. Znacznie taniej będzie też można kupić ozdoby świąteczne. Podczas Black Friday w sklepach Carrefour w całej Polsce pojawią się również tajemnicze Koszyki Niespodzianki.
Koszyki Niespodzianki to limitowana oferta, która dostępna będzie w sklepach Carrefour tylko w Black Friday, 29 listopada, od godziny 12:00. Każdy ze specjalnych koszyków, zabezpieczonych czarną folią, kryje w sobie tajemnicę, ponieważ jego zawartość pozostaje niewiadomą aż do momentu zakupu. Cena Koszyka Niespodzianki wyniesie tylko 150 zł, co jest szczególnie atrakcyjne biorąc pod uwagę, że wartość produktów ukrytych w środku waha się od 600 do aż 1700 zł!
Ponadto, wśród przygotowanych przez Carrefour Polska specjalnych ofert promocyjnych z okazji Black Friday dostępnych już teraz aż do soboty 30 listopada, znalazły się m.in.:
Elektronika i AGD
Wśród najciekawszych okazji, w sklepach Carrefour, znajdziemy pralkę marki Candy, którą teraz można nabyć aż o 25% taniej, za jedyne 999 zł. Pralka posiada 5-letnią gwarancją. Dla miłośników nowoczesnych technologii, Carrefour obniżył też cenę telewizorów Blaupunkt o 28%, oferując 32-calowe modele już za 499 zł.
Wygodne podróżowanie
Planując przyszłe podróże, warto zwrócić uwagę na promocję na walizki marki Semi Line, które teraz są dostępne aż do 40% taniej. To idealny moment, aby wyposażyć się w wysokiej jakości bagaż na przyszłe wyjazdy i podróże.
Zabawki i edukacja
Dla najmłodszych i ich rodziców również znajdzie się coś specjalnego – popularne klocki Lego z serii City, Friends i Duplo oferowane są w promocji „drugi produkt 50% taniej”. To doskonała okazja, by rozbudować domową kolekcję zabawek, które inspirują do kreatywnej zabawy.
Książki i dekoracje świąteczne
Warto również pamiętać o promocjach na książki – wszystkie tytuły są teraz dostępne w sklepach Carrefour aż 30% taniej, co czyni z Black Friday idealny moment na uzupełnienie domowej biblioteczki.
Carrefour przygotował również ofertę na bombki świąteczne oraz kurtyny świetlne obniżając ich ceny odpowiednio do 30% i 25%.
Szczegółowy opis oferty w Carrefour z okazji Black Friday dostępny jest na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-black-friday
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.