Carrefour rozszerza ofertę marki własnej na Święta - do sprzedaży trafiło ponad 150 tradycyjnych produktów świątecznych w linii Extra
Przygotowując swoją ofertą spożywczą na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia, Carrefour Polska poszerzył asortyment marki własnej o ponad 150 nowych produktów. Sieć rozbudowała linię Carrefour Extra, czyli produktów z segmentu średniego oraz premium, o tradycyjne polskie wyroby świąteczne, a także takie, które charakterystyczne są dla Świąt obchodzonych w innych krajach europejskich. Asortyment oferowany jest w cenach nawet do 30% niższych niż produktów brandowych oraz w specjalnych świątecznych opakowaniach.
Przed tegorocznymi Świętami Bożego Narodzenia Carrefour Polska kilkukrotnie zwiększa asortyment wybranych kategorii produktowych, które najczęściej poszukiwane są przez klientów w tym wyjątkowym okresie. Do oferty sieci trafiło właśnie ponad 150 typowych produktów bożonarodzeniowych, które oferowane są w ramach marki własnej Carrefour Extra w specjalnych okazjonalnych opakowaniach.
Wśród nowości znalazły się zarówno produkty świeże, jak i pakowane. W asortymencie polskich wyrobów świątecznych znaleźć można, m.in drób świąteczny, karpia w elementach, suszone grzyby, owoce wędzone i suszone oraz masę makową. Asortyment uzupełniają produkty garmażeryjne, takie jak uszka, łazanki i paszteciki, a także produkty o wzmożonym popycie na Święta, np. nabiał, kiszona kapusta, śledzie czy tradycyjne sery oraz wędliny z segmentu premium.
W asortymencie produktów świątecznych z innych krajów europejskich, klienci znajdą w linii Carrefour Extra m.in. szeroki wybór ciast oraz tradycyjnych słodyczy, w tym włoskie babki świąteczne Pandoro oraz Panettone czy francuskie owocowe Pate de Fruit i czekoladowe Coeurs de Guimauve, a także wybór tradycyjnych świątecznych alkoholi.
- Święta Bożego Narodzenia to czas, który chcemy spędzać w gronie najbliższych, ciesząc się wspólnymi chwilami i wyjątkowym jedzeniem. W Carrefour Polska dokładamy starań, aby nasza świąteczna oferta była odpowiedzią na różnorodne potrzeby i oczekiwania naszych klientów, a także zachęcała ich do kulinarnych eksperymentów - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, menedżer marki własnej w Carrefour Polska. Z roku na roku widzimy coraz większą odwagę Polaków w testowaniu nowych dań i produktów. Nasze tegoroczne nowości w linii Carrefour Extra pozwolą im spróbować najlepszych produktów, które pojawiają się w Święta w różnych zakątkach Europy. Jesteśmy przekonani, że trafią one w gusta naszych rodaków i na stałe zagoszczą na wielu polskich stołach - dodaje Katarzyna Zaręba-Tremelet.
Obecnie w ofercie marek własnych Carrefour znajduje się ponad 4000 różnych produktów z najpopularniejszych kategorii, od budżetowych, po wyroby z segmentu premium, które są nawet do 30% tańsze niż porównywalne produkty brandowe, ale charakteryzują się podobną jakością. Wszystkie nowości pojawiające się w ofercie marek własnych Carrefour testowane są przez klientów pod względem atrakcyjności smakowej i jakościowej. Tylko produkty, które są przynajmniej tak samo dobrze oceniane jak produkty konkurencji, trafiają do sprzedaży w sklepach sieci.
Produkty marek własnych są również filarami najnowszej odsłony kampanii Act For Food, w ramach której Carrefour Polska ogłosił 5 długofalowych zobowiązań handlowych dotyczących zwiększenia dostępności zdrowszych produktów dla klientów. Jej celem jest trwała zmiana w sposobie odżywiania Polaków poprzez oferowanie smacznych wysokojakościowych produktów w cenach, na które mogą sobie pozwolić.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.