Co tydzień duże zniżki na produkty non-food - w Carrefour trwa miesiąc Black Friday
W listopadzie w sklepach Carrefour Polska można zaoszczędzić nawet do kilkudziesięciu procent przy zakupach produktów przemysłowych. W ramach miesiąca Black Friday sieć co tydzień oferuje zniżki na całe kategorie produktów lub wybrane marki. W tym tygodniu w Carrefour taniej można kupić m.in. zabawki, gry i puzzle marek Hasbro, Mattel, Granna czy Spin Masters, a także sprzęt RTV i AGD oraz tekstylia.
Black Friday, czyli Czarny Piątek, to szczególny dzień w roku, kiedy to sklepy oferują swoim klientom wyjątkowe promocje i zniżki. W tym roku przypada on na 29 listopada. Tradycja ta przywędrowała do nas z USA, gdzie Black Friday rozpoczyna sezon zakupów świątecznych i jest dniem wolnym od pracy, następującym tuż po Święcie Dziękczynienia. Carrefour Polska, chcąc dostarczyć swoim klientom jeszcze więcej okazji do oszczędności, obchody Black Friday wydłuża na cały miesiąc! Co więcej, oferta promocyjna w sklepach Carrefour zmienia się każdego tygodnia, dlatego warto regularnie odwiedzać sklepy sieci, by skorzystać z najlepszych okazji.
W tygodniu od 19 listopada br. odwiedzając sklepy sieci Carrefour, można taniej kupić popularne zabawki oraz gry planszowe i puzzle takich marek jak Fisher-Price, Nerf, Play-Doh, Mega Bloks, Monopoly czy UNO (drugi produkt 50% taniej). Sieć obniżyła również ceny sprzętu RTV, w tym telewizorów, konsol do gier PS5 czy telefonów. Ofertę uzupełniają rabaty na tekstylia, które z aplikacją “Mój Carrefour” lub Kartą Seniora można kupić 30% taniej.
Organizowany przez naszą sieć miesiąc obniżek z okazji Black Friday to okazja, by pokazać naszym klientom, jak bardzo cenimy ich zaufanie i lojalność. W Carrefour zawsze staramy się mieć w ofercie produkty najwyższej jakości w najbardziej atrakcyjnych cenach, a w okresie Black Friday te ceny stają się jeszcze bardziej korzystne. Stale dostosowujemy naszą ofertę promocyjną, aby jak najlepiej odpowiadać na bieżące potrzeby kupujących. Z uwagi na zbliżające się Mikołajki i święta Bożego Narodzenia, dokładamy wszelkich starań, aby asortyment objęty promocjami spełniał oczekiwania klientów przygotowujących się do tych wyjątkowych dni - mówi Ania Waszkiewicz, szefowa segmentu produktów non-food w Carrefour Polska.
W sklepach Carrefour klienci znajdą szeroki asortyment produktów z kategorii non-food, w tym wiele propozycji prezentów oraz produktów i dekoracji świątecznych. Już teraz korzystając z programów lojalnościowych i promocji sieci, można zaplanować swoje zakupy świąteczne na dwa miesiące do przodu, tak aby były one przyjazne dla naszego portfela.
Szczegółowy opis oferty w Carrefour z okazji Black Friday dostępny jest na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-black-friday
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.