media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Zmiany w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
Do zespołu Biura Reklamy Wirtualnej Polski dołączył Kamil Dąbrowski. Zajął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży internetowej. Wcześniej budował i zarządzał działami agencyjnymi w Gremi Media oraz PMPG Polskie Media. Pracował też m.in. w Infor.pl, Gazeta.pl, RAS Polska, gdzie dla serwisów Onet.pl i Business Insider Polska realizował szereg projektów specjalnych.
Rafał Durlik, który dotychczas był szefem sprzedaży bezpośredniej w Wirtualnej Polsce, kieruje departamentem klientów strategicznych. W ramach tego działu utworzono zespół operacyjny, do którego awansowano na stanowiska senior key account managerów: Weronikę Jackowską związaną ze strukturami WP od 8 lat, Cezarego Różyckiego i Pawła Żmijewskiego pracujących w Biurze Reklamy WP od 15 lat.
Bartosz Konieczny zarządza departamentem sprzedaży regionalnej. Poprzednio zajmował stanowisko kierownika zespołu Warszawa, które teraz objęła Paulina Sajda-Kaczyńska.
Kamil Dąbrowski, Rafał Durlik i Bartosz Konieczny raportują bezpośrednio do Andrzeja Kamińskiego, Sales Director w Wirtualnej Polsce Media.
To ciąg dalszy zmian w strukturze Biurze Reklamy, które rozpoczęły się w sierpniu. Od tamtej pory za rozwój sieci WPartner oraz sprzedaż programatyczną odpowiada Beata Tłuczkiewicz, a Ewelina Milczarek, nadzoruje transformację procesu sprzedaży poprzez WP Ads, czyli self-service reklamowy Wirtualnej Polski.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
Justyna Łukasiewicz
justyna.lukasiewicz@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
Justyna Łukasiewicz
justyna.lukasiewicz@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.