nowe produkty/usługi handel internet
Carrefour i Pyszne.pl łączą siły - w ofercie platformy zakupy spożywcze z szybką dostawą do domu
Carrefour Polska i Pyszne.pl - największa platforma food delivery w Polsce, nawiązały strategiczną współpracę w zakresie rozszerzenie jej oferty o zakupy spożywcze z szybką dostawą do domu. Klienci Pyszne.pl zyskali możliwość zakupu do 4000 produktów spożywczych z asortymentu Carrefour, a sieć stała się pierwszym dużym retailerem obecnym na tej platformie na polskim rynku. Test rozwiązania wystartował w Warszawie, jednak partnerzy zapowiadają dalszy rozwój współpracy w obszarze quick-commerce.
Carrefour Polska kontynuuje inwestycje w rozwój swoich kanałów sprzedaży online. Nawiązane właśnie partnerstwo strategiczne z Pyszne.pl, jest kolejnym krokiem w realizacji strategii, której celem jest zwiększenie zasięgu i rozwój sprzedaży internetowej, dzięki współpracy z partnerami zewnętrznymi. Pyszne.pl, znane głównie z dostaw jedzenia z restauracji, dzięki współpracy z Carrefour wchodzi na kolejny poziom rozwoju, oferując po raz pierwszy swoim klientom możliwość zakupu niezbędnych produktów spożywczych i codziennego użytku.
Na pierwszym etapie współpracy obejmującym Warszawę, na platformie dostępny jest asortyment liczący około 4 tys. produktów, czyli nawet o 1000 produktów więcej niż w klasycznym stacjonarnym sklepie dyskontowym. Partnerzy zapowiadają jednak systematyczne jego rozszerzanie o kolejne pozycje. Co ważne, zamówione przez Pyszne.pl zakupy, podobnie jak i zamówione jedzenie, zostanie dostarczone przez dostawców platformy w czasie do kilkudziesięciu minut z najbliższego sklepu Carrefour. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakupy w Carrefour na platformie, Pyszne.pl oferuje darmową dostawę.
- Współpraca z Pyszne.pl to dla nas strategiczny krok w kierunku dalszej digitalizacji i dostosowania naszych usług do rosnących oczekiwań polskich konsumentów. Dzięki temu partnerstwu mamy możliwość dotarcia do nowych grup odbiorców, którzy cenią sobie szybkość i wygodę dostawy, a także jakość i szeroki wybór produktów. Bardzo cieszy nas również fakt, że jesteśmy pierwszą siecią spożywczą, która rozpoczęła współpracę z Pyszne.pl i wierzymy, że połączenie naszych doświadczeń sprawi, że klienci zyskają nową wygodną i szybką opcję dokonywania zakupów w Carrefour wprost “z własnej kanapy” - mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
- Nawiązanie współpracy z siecią Carrefour to przełomowy krok w rozwoju naszej platformy. Partnerstwem tym chcemy wyraźnie zaznaczyć swoją obecność w sektorze convenience. To nie jest także nasze ostatnie słowo. Cieszymy się z rozszerzenia oferty dostępnej dla naszych użytkowników - teraz mogą zamawiać jedzenie jedzenie z blisko 16 000 restauracji, a także wybierać spośród szerokiego asortymentu sklepów Carrefour. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby i ułatwiać im codziennie życie, dostarczając do ich domów nie tylko ulubione posiłki, ale szereg innych produktów, których potrzebują tu i teraz – mówi Arkadiusz Krupicz, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Pyszne.pl.
Zakupy produktów w Carrefour, za pośrednictwem aplikacji Pyszne.pl, robi się podobnie do zamówień jedzenia. Z menu wybieramy zakładkę “Zakupy online”, a następnie sklep Carrefour, po czym kompletujemy koszyk i płacimy za zakupy. Następnie otrzymujemy informacje o czasie dostawy, a także możemy śledzić dostawę zakupów na trasie kuriera.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.