handel media/marketing/reklama
Dwie nagrody dla Rossmanna od klientów
„Blix Awards: Promocja roku 2024” oraz „Retail Champion 2024” – to dwa wyróżnienia, które Rossmann otrzymał we wtorek 22 października w Warszawie. Co istotne, obydwie nagrody są efektem wyników badań i ankiet wśród polskich klientów. Pokazały one, że Polacy cenią Rossmanna za atrakcyjne promocje oraz doświadczenia zakupowe w drogeriach.
Blix Awards: Promocja roku 2024
Badanie firm Kantar Polska, Grupy Blix i platformy UCE Research dotyczyło kilku aspektów codziennych zakupów Polaków. W badaniu nt. promocji wzięło udział 138 tys. osób, które udzieliły ponad 4 mln opinii. W kategorii „Najlepsze promocje - drogerie” zwyciężył Rossmann. Ankietowani swój wybór argumentowali najniższymi cenami oraz stosunkiem jakości do ceny.
W samym badaniu 73% ankietowanych potwierdziło, że lubi szukać promocji. Zakup ulubionych produktów w niższych cenach to dla nich powód do satysfakcji. Zazwyczaj Polacy na promocje polują w trzech kanałach: aplikacja mobilna, drukowane gazetki promocyjne oraz stacjonarnie w drogerii przeglądając ceny na półkach. Najpopularniejsze promocje to: procentowa obniżka ceny, drugi produkt 50% taniej oraz pakiet np. 2+1 gratis. Z badania jasno wynika, że obecnie gazetka papierowa i digitalowa, to dwa różne źródła wiedzy o promocji dla klientów różniące się formatami i układem produktów na stronach.
Retail Champion 2024
We wspólnym badaniu GfK Polonia, YouGov i spółki European Conferences United wzięło udział prawie 4 tys. ankietowanych. Zaproszono do niego klientów, którzy w okresie od 1 do 5 dni przed badaniem, dokonali jakichkolwiek zakupów (sierpień – wrzesień 2024). Pod lupę wzięto zakupy w drogeriach i sklepach 22 marek handlowych w Polsce.
Rossmann otrzymał nagrodę za „wyjątkowe doświadczenia klienta”. Jak klienci argumentowali swój wybór? Wskazali, że w Rossmannie: rozmieszczenie produktów na półkach jest proste i przyjemne, drogeria dba o czystą przestrzeń oraz ma miłą, pomocną i szybką obsługę.
Jakub Jankowski
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113