Najnowocześniejszy supermarket w Książenicach gotowy - otwarcie Carrefour Market już o godz. 12.00!
Od dzisiaj, od godz. 12.00 mieszkańcy podwarszawskich Książenic będą mogli skorzystać z oferty nowego, kompaktowego supermarketu Carrefour. Sklep mieści się przy ulicy Mały Rynek 1 i zajmuje powierzchnię ok. 400 mkw. Na półkach tego wygodnego i nowoczesnego sklepu znajdzie się ponad 6,5 tys. produktów podzielonych na specjalne strefy tematyczne. Placówkę z elementami asortymentu wielkomiejskiego wyposażono również w szereg innowacyjnych rozwiązań podnoszących komfort i jakość zakupów.
W nowym kompaktowym supermarkecie Carrefour w Książenicach klienci znajdą szeroki wybór ponad 6.500 produktów spożywczych i przemysłowych, w tym artykułów sezonowych oraz stale dostępnego asortymentu strefy OUTLET. Około 400 mkw powierzchni sklepowej oznacza zdecydowanie szybsze zakupy i ponad 2 razy większy wybór niż w klasycznym dyskoncie o powierzchni 2000 mkw. Bogata oferta Carrefoura pozwoli mieszkańcom Książenic i okolicznych miejscowości zrobić kompleksowe zakupy dla całej rodziny w jednym miejscu – bez konieczności odwiedzania kilku sklepów w okolicy. Co ważne, dla zmotoryzowanych klientów dostępny jest wygodny parking.
- Nowy kompaktowy supermarket Carrefour w Książenicach to szeroki wybór produktów, zarówno spożywczych, jak i przemysłowych. Przygotowaliśmy nasz asortyment z myślą o dużych, kompleksowych zakupach na cały tydzień, jak i o tych codziennego użytku. Zachęcamy do kupowania i przetestowania produktów marki własnej Carrefour, które są nawet do 30% tańsze od ich markowych odpowiedników. Zapraszamy także na nasz Targ Świeżości, gdzie codziennie dostarczamy produkty świeże oraz do spróbowania oferty Zdrowej Półki — to asortyment dla osób o specjalnych potrzebach żywieniowych, np. diabetyków czy z nietolerancją glutenu lub po prostu chcących się zdrowo odżywiać — mówi Sławomir Biedrzycki, kierownik nowego supermarketu w Książenicach. Już od dzisiaj okoliczni mieszkańcy będą mogli również skorzystać u nas z licznych promocji i akcji lojalnościowych, w tym rabatu -10% na całe swoje zakupy w każdy weekend – dodaje Sławomir Biedrzycki.
Szeroki wybór i atrakcyjne oferty
Nowy sklep został podzielony na specjalne strefy tematyczne. W ramach strefy Targu Świeżości dla klientów codziennie dostępne są sery, warzywa, owoce, a także mięso i wędliny oraz nabiał. Dzięki Zdrowej Półce nie zabraknie też zdrowej żywności. To oferta ponad 400 produktów bio, vege, bezglutenowych, bezcukrowych oraz bez laktozy i z wysoką zawartością białka. Na klientów czekać będzie także ponad 1000 produktów codziennych marki własnej Carrefour, objętych gwarancją niskiej ceny i wysokiej jakości. Nie zabraknie też bardzo popularnej w całej Polsce strefy OUTLET z okazjami nawet do 70%, oferującej produkty przemysłowe, artykuły wyposażenia domu i zabawki, a wszystko pogrupowane według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł. W sklepie będzie dostępna także Strefa Alkoholi, z piwami kraftowymi, strefą 0% z winem i piwem bez alkoholu. Coś dla siebie znajdą też opiekunowie zwierząt. Strefa Pupil to ponad 100 produktów dla czworonogów, dostępnych w stałej ofercie sklepu.
W nowym sklepie znajdzie się także strefa Kuchni Świata, gdzie każdego miesiąca odbywają się akcje tematyczne z produktami charakterystycznymi dla kuchni różnych regionów globu.
Innowacje podnoszące komfort i jakość zakupów
Klienci nowego sklepu zyskali również dostęp do wygodnych, nowoczesnych rozwiązań zakupowych, między innymi takich jak kasy samoobsługowe czy do usługi Scan&Go, umożliwiającej samodzielne skanowanie zakupów i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie.
Bardziej zrównoważone zakupy oraz pilotaż systemu kaucyjnego
W trosce o środowisko, w nowym kompaktowym supermarkecie Carrefour zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep będzie bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą dostępne w okazyjnych cenach nawet 90% taniej. Klienci nowego obiektu będą mogli oddawać szklane butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu i potwierdzenia miejsca ich zakupu, otrzymując w zamian wypłatę w bonach, którymi można od razu zapłacić za zakupy. Sklep będzie zachęcać do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.
Atrakcje od pierwszego dnia
Od pierwszego dnia działalności supermarketu klienci będą mogli skorzystać także z programów sieci, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek i czwartek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy. Z kolei użytkownicy aplikacji Mój Carrefour dostali dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły nawet do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe swoje zakupy. Na otwarcie został przygotowany również specjalny katalog z bardzo atrakcyjnymi promocjami.
W nowym sklepie tańsze zakupy będą mogli zrobić również użytkownicy ogólnopolskiego programu PAYBACK, do którego Carrefour dołączyć pod koniec maja br. Dla osób które po raz pierwszy zrobią zakupy w Carrefour z kartą Payback o wartości minimum 50 zł, przygotowano dodatkowo 1000 punktów powitalnych w prezencie.
Otwarcie nowego supermarketu Carrefour w Książenicach:
data: środa, 23 października 2024 roku
godzina: 12:00
adres: ul. Mały Rynek 1, Książenice
Planowane godziny otwarcia sklepu:
od poniedziałku do soboty: 6:30-22.00
niedziele handlowe: 9:00-18:00
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.