internet ekonomia/biznes/finanse
ING upraszcza proces zdalnego otwarcia konta w aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych
Bank przeprojektował mobilny proces otwarcia konta w aplikacji mobilnej Moje ING dla klientów indywidualnych. Od teraz mogą oni w prosty, szybki i przyjazny sposób, przy wykorzystaniu metody na selfie otworzyć konto z poziomu aplikacji mobilnej.
Wprowadzone zmiany sprawiają, że konto można otworzyć w czterech prostych krokach. Wystarczy pobrać aplikację z zaufanego sklepu Google Play lub App Store, otworzyć w niej konto, potwierdzić tożsamość, wybrać typ konta, odpowiedzieć na kilka pytań i wyrazić niezbędne zgody.
Podczas wprowadzania zmian bank zadbał o jak najlepsze doświadczenia klienta i łatwość obsługi na telefonach. Teraz by otworzyć konto w ING wystarczy smartfon, dowód osobisty i parę minut wolnego czasu.
Wprowadzone zmiany to:
• Klik, klik, czyli jedna rzecz na jednym ekranie – taki sposób projektowania pozwala uniknąć skomplikowanych formularzy. Taki proces lepiej zrozumieć i szybciej przeklikać.
• Łatwiej potwierdzić tożsamość – dzięki uproszczonej metodzie ”na selfie”. Wystarczy dopasować twarz do owalu na ekranie telefonu.
• Uproszczone pytania o dane – wcześniej, gdy bank potrzebował dodatkowych informacji, konieczna była wizyta w jednej z placówek. Teraz można dokończyć zakładanie konta w aplikacji, a dane uzupełnić później.
• Załóż konto i… bankuj – po złożeniu wniosku od razu użytkownik dostaje login do bankowości, który pozwala aktywować aplikację i umożliwia korzystanie z Mojego ING.
Więcej informacji na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-na-selfie
kontakt dla mediów
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948