handel media/marketing/reklama

Startuje urodzinowa loteria Carrefour - sieć rozda 2,8 miliona złotych swoim klientom

30.09.2024 | Carrefour Polska

W tym roku Carrefour Polska obchodzi swoje 27. urodziny, a globalnie marka jest obecna na rynku od 61 lat. Z tej okazji, sieć zaprasza swoich klientów do udziału w Wielkiej Loterii SzczęścioMAT z pulą nagród 2,8 miliona złotych! Akcja startuje 30 września i potrwa do 19 października. Aby wziąć w niej udział wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł w dowolnym sklepie Carrefour w Polsce.

Zasady loterii są proste - za zakupy o wartości 50 zł klienci otrzymują Kupon Loterii. W hipermarketach i supermarketach należy zeskanować go w urządzeniu zwanym Szczęściomatem zlokalizowanym przy kasach, klienci sklepów franczyzowych rejestrują kupon na stronie internetowej, a klienci online otrzymują E-Kupon e-mailem. Wszystkie metody dają szansę na natychmiastową wygraną i udział w losowaniu nagród głównych. Użytkownicy aplikacji „Mój Carrefour” i posiadacze karty PAYBACK mają podwójną szansę na wygraną. Szczegóły dostępne są na stronie loteria.carrefour.pl

Od ekskluzywnych gadżetów do rocznych zakupów! 

Nagrody w loterii to prawdziwa gratka dla miłośników nowoczesnych gadżetów do domu. Wśród 80 ekskluzywnych artykułów gospodarstwa domowego, które czekają na szczęśliwych zwycięzców, znaleźć można najwyższej jakości ekspresy do kawy, nowoczesne urządzenia Thermomix®, znane ze swojej niezawodności odkurzacze Dyson, a także beztłuszczowe frytkownice. Ale to nie koniec atrakcji. Nagrodami głównymi są bowiem karty podarunkowe Carrefour na roczne zakupy. Dziesięciu szczęśliwych zwycięzców otrzyma karty o wartości aż 20 tysięcy złotych każda. Przez cały rok będą oni mogli cieszyć się bezpłatnymi zakupami, bez obaw o rachunki. 

Na uczestników loterii Carrefour czekają również nagrody natychmiastowe! Klienci mogą cieszyć się słodkimi upominkami i e-bonami o wartości 20 zł, które od razu można wykorzystać na zakupy, dzieląc z Carrefour radość z okazji urodzin.

- Wielka Loteria SzczęścioMAT jest kampanią promocyjną, aktywną we wszystkich kanałach sprzedaży. Naszym priorytetem było zaprojektowanie akcji, która umożliwia zdobycie nagród każdego dnia i jest otwarta dla wszystkich naszych klientów oraz pracowników sieci. Pragnęliśmy także wyrazić wdzięczność dla użytkowników naszej aplikacji mobilnej i posiadaczy karty PAYBACK, którzy regularnie odwiedzają nasze sklepy, poprzez danie im podwójnej szansy na wygraną w loterii – mówi Marta Baran Dyrektorka Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska.

Promocja Carrefour SuperDeal – jeszcze więcej okazji do świętowania

Obok loterii, Carrefour wprowadza również promocję Carrefour SuperDeal, która będzie trwać od 30 września do 26 października. W ramach akcji, klienci mogą spodziewać się znaczących obniżek cen na najpopularniejsze produkty oraz ulubione mechanizmy promocyjne. To doskonała okazja, aby zaopatrzyć się w produkty wysokiej jakości w jeszcze lepszych cenach.

Zapraszamy wszystkich do świętowania urodzin Carrefour i do udziału w Wielkiej Loterii SzczęścioMAT oraz skorzystania z wyjątkowych ofert promocyjnych Carrefour SuperDeal. Więcej szczegółów oraz regulamin loterii dostępne są na stronie loteria.carrefour.pl.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.