handel sprawy społeczne

Zbiórki dla powodzian w sklepach sieci Carrefour

18.09.2024 | Carrefour Polska

Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Zebrane środki przekazane zostaną Polskiej Akcji Humanitarnej. Klienci mogą wesprzeć potrzebujących poprzez bezgotówkowe mikrodonacje realizowane podczas płatności kartą w sklepach.

Udzielenie wsparcia jest niezwykle proste i dostępne dla każdego. Można go dokonać w super- i hipermarketach sieci Carrefour przy okazji codziennych zakupów na terenie całego kraju. Wystarczy wybrać bezgotówkową płatność za zakupy. Wówczas na terminalu pojawia się pytanie o chęć przekazania wsparcia finansowego osób dotkniętych powodzią w wysokości 2 zł na rzecz PAH. Aby pomóc wystarczy wcisnąć zielony przycisk “TAK”  i zatwierdzić transakcję podwójnym użyciem karty lub smartfonu.

Na jakie cele zostaną przeznaczone mikrodonacje?

  • Zebrane środki zostaną przekazane w pierwszej kolejności na artykuły pierwszej potrzeby, takie jak woda pitna, artykuły higieniczne, środki czystości, żywność z długim terminem do spożycia.
  • Mikrodatki zostaną przeznaczone także na posprzątanie domów, mieszkań i gospodarstw oraz niezbędne prace remontowe w domach prywatnych i instytucjach. 
  • Fundusze pokryją również pomoc w wypompowywaniu wody, osuszaniu budynków i usuwaniu skutków powodzi. 
  • Większa pula funduszy trafi na odbudowę zniszczonych świetlic, budynków użyteczności publicznej czy siedzib organizacji, które zostały zdewastowane przez powódź.

Każda najmniejsza kwota mikrodatku ma znaczenie i przyczyni się do wsparcia powodzian dzięki ogromnej skali wpłat. Wszystkie kwoty i udostępnianie informacji o możliwości wsparcia poprzez mikrodonacje będą bardzo cenne.

Carrefour Polska na rzecz powodzian

Poza uruchomieniem zbiórki mikrodatków na rzez PAH, Carrefour powołał sztab kryzysowy, który na bieżąco monitoruje sytuację w sklepach sieci na zagrożonych terenach. Trwają również prace nad koordynacją centralnej zbiórki dla powodzian w sklepach w całej Polsce. Specjalnie powołany zespół przedstawicieli Carrefour jest w kontakcie z Urzędami Miast i Gmin dotkniętych powodzią, aby ustalić aktualne potrzeby rzeczowe oraz miejsca zbiórek.

Zachęcamy wszystkich, którzy tylko mogą, do włączenia się do działania. Razem możemy więcej!

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.