Zbiórki dla powodzian w sklepach sieci Carrefour
Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Zebrane środki przekazane zostaną Polskiej Akcji Humanitarnej. Klienci mogą wesprzeć potrzebujących poprzez bezgotówkowe mikrodonacje realizowane podczas płatności kartą w sklepach.
Udzielenie wsparcia jest niezwykle proste i dostępne dla każdego. Można go dokonać w super- i hipermarketach sieci Carrefour przy okazji codziennych zakupów na terenie całego kraju. Wystarczy wybrać bezgotówkową płatność za zakupy. Wówczas na terminalu pojawia się pytanie o chęć przekazania wsparcia finansowego osób dotkniętych powodzią w wysokości 2 zł na rzecz PAH. Aby pomóc wystarczy wcisnąć zielony przycisk “TAK” i zatwierdzić transakcję podwójnym użyciem karty lub smartfonu.
Na jakie cele zostaną przeznaczone mikrodonacje?
- Zebrane środki zostaną przekazane w pierwszej kolejności na artykuły pierwszej potrzeby, takie jak woda pitna, artykuły higieniczne, środki czystości, żywność z długim terminem do spożycia.
- Mikrodatki zostaną przeznaczone także na posprzątanie domów, mieszkań i gospodarstw oraz niezbędne prace remontowe w domach prywatnych i instytucjach.
- Fundusze pokryją również pomoc w wypompowywaniu wody, osuszaniu budynków i usuwaniu skutków powodzi.
- Większa pula funduszy trafi na odbudowę zniszczonych świetlic, budynków użyteczności publicznej czy siedzib organizacji, które zostały zdewastowane przez powódź.
Każda najmniejsza kwota mikrodatku ma znaczenie i przyczyni się do wsparcia powodzian dzięki ogromnej skali wpłat. Wszystkie kwoty i udostępnianie informacji o możliwości wsparcia poprzez mikrodonacje będą bardzo cenne.
Carrefour Polska na rzecz powodzian
Poza uruchomieniem zbiórki mikrodatków na rzez PAH, Carrefour powołał sztab kryzysowy, który na bieżąco monitoruje sytuację w sklepach sieci na zagrożonych terenach. Trwają również prace nad koordynacją centralnej zbiórki dla powodzian w sklepach w całej Polsce. Specjalnie powołany zespół przedstawicieli Carrefour jest w kontakcie z Urzędami Miast i Gmin dotkniętych powodzią, aby ustalić aktualne potrzeby rzeczowe oraz miejsca zbiórek.
Zachęcamy wszystkich, którzy tylko mogą, do włączenia się do działania. Razem możemy więcej!
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.