handel budownictwo/nieruchomości

Carrefour Polska rozpoczął pierwszy etap rozbudowy Centrum Handlowego Piekary w Legnicy

05.09.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska, będący właścicielem i zarządcą ponad 25 centrów handlowych na polskim rynku, rozpoczął właśnie kolejną inwestycję związaną z rozbudową i remodellingiem swojego portfela obiektów. Obecnie trwa pierwszy etap modernizacji Centrum Handlowego Piekary w Legnicy, w wyniku którego w galerii pojawią się nowe marki sklepów oraz fitness klub. Sieć planuje dalsze inwestycje w rozwój oferty tego znanego na mapie Legnicy obiektu.

Centrum Handlowe Piekary to galeria doskonale znana mieszkańcom Legnicy i okolic, która została otwarta w 2005 roku. Na powierzchni ponad 10.000 metrów kwadratowych klienci znajdą m.in. takie marki jak RTV Euro AGD, CCC, Pepco, Drogeria Natura czy Vision Express. Obiekt ten jest jednym z kluczowych punktów na mapie handlowej miasta, pozwalającym nie tylko zrobić najważniejszych zakupy spożywcze czy odzieżowe, ale także skorzystać z wielu przydatnych usług.

Carrefour Polska, będący właścicielem tego centrum handlowego, rozpoczął właśnie pierwszy etap jego rozbudowy, której celem jest dostosowanie oferty i standardów galerii do najnowszych oczekiwań lokalnych klientów. Zgodnie z najnowszymi trendami, sieć przebudowuje swój hipermarket, aby stał się on bardziej kompaktowy i przyjazny dla klientów. Dzięki remodellingowi pomniejszonej sali sprzedaży klienci zyskają m.in. dostęp do nowoczesnych rozwiązań i konceptów handlowych pozwalających im robić zakupy jeszcze szybciej i wygodniej. Na wydzielonej przestrzeni ok. 2700 mkw. powstałej w galerii handlowej, pojawią się dwa nowe sklepy oraz fitness klub. Sieć  finalizuje obecnie negocjacje z nowymi najemcami tych powierzchni. W ramach realizowanej obecnie pierwszej fazy projektu, kompleksowo zmodernizowane zostanie również wnętrze galerii, w tym wymienione zostaną podłogi, sufity, strefy wypoczynku, toalety oraz pojawią się nowe elementy małej architektury.

  • Po sukcesie zeszłorocznej, drugiej już rozbudowy naszego flagowego obiektu Sonata Park w Sochaczewie, którą skomercjalizowaliśmy w 100% i która została doskonale przyjęta przez lokalnych klientów, przystępujemy do kolejnej inwestycji związanej z rozbudową i remodelingiem naszego portfolio galerii handlowych. Rozpoczęliśmy właśnie pierwszy etap zmian w naszym Centrum Handlowym Piekary w Legnicy. Jest to obiekt o uznanej pozycji i odwiedzalności, który dzięki modernizacji i nowym markom zyska jeszcze silniejszą pozycję na lokalnym rynku - mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour. Obecnie jesteśmy na etapie wprowadzania do galerii dwóch nowych, rozpoznawanych marek oraz fitness klubu. Projektujemy też kolejny etap rozbudowy tego centrum, który oprócz powstania nowych lokali użytkowych, obejmie również modernizację jego fasady oraz nową aranżację przestrzeni wokół budynku – dodaje Ewa Karska.

Centrum Handlowe Piekary zlokalizowany jest przy zjeździe z głównej arterii miasta, w sąsiedztwie osiedli z zabudową jedno- i wielorodzinną. Do dyspozycji klientów oferuje hipermarket Carrefour oraz 24 lokale handlowo-usługowe. Dla zmotoryzowanych klientów udostępniony jest parking z ponad 500 miejscami postojowymi.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.