handel media/marketing/reklama

10x więcej punktów PAYBACK w Carrefour - sieć premiuje zakupy produktów marki własnej

05.09.2024 | Carrefour Polska

Przez cały wrzesień w sklepach Carrefour Polska można zdobyć 10x więcej punktów PAYBACK za swoje zakupy. Wystarczy, że do koszyka klientów trafią produkty marek własnych tej sieci. Do wyboru klienci mają ponad 4500 referencji, od tych najtańszych, po produkty marek premium.

Wrzesień to nie tylko początek roku szkolnego, ale też powrót do rutyny i cotygodniowych zakupów dla całej rodziny. Aby wesprzeć Polaków w oszczędzaniu na codziennych zakupach, Carrefour Polska wraz z PAYBACK przygotował ofertę zachęcającą do kupowania produktów marki własnej - wysokiej jakości tańszych zamienników popularnych marek. Asortyment własny sieci oferowany jest we wszystkich kluczowych kategoriach rynkowych, od produktów świeżych, przez produkty pakowane, drogeryjne i kosmetyczne, ubrania aż po elektronikę i AGD. Dzięki takim wyborom podczas zakupów kwota na paragonie może być niższa nawet do 30% niż przy zakupie ich markowych odpowiedników, a we wrześniu skorzystają na nich dodatkowo uczestnicy programu PAYBACK.

Aby skorzystać z wrześniowej promocji, wystarczy aktywować dedykowany kupon w aplikacji PAYBACK, na payback.pl lub po połączeniu kont - w aplikacji mobilnej Mój Carrefour lub w sklepie internetowym carrefour.pl. Następnie, dokonując zakupu produktów marki własnej, należy zeskanować kartę PAYBACK przy płatności. Punkty naliczane są przy zakupach produktów marki Carrefour za minimum 3 zł w sklepach stacjonarnych oraz za minimum 50 zł na carrefour.pl*. To doskonała okazja, aby zaoszczędzić na codziennych zakupach i jednocześnie zwiększyć liczbę punktów PAYBACK, które można wykorzystać do obniżenia rachunków za zakupy w Carrefour lub wymieniać na atrakcyjne nagrody programu.

Szczegółowe informacje oraz lista sklepów objętych programem PAYBACK dostępne są na stronie: www.carrefour.pl/lp-wiecej-punktow-payback https://www.carrefour.pl/payback

 

*Akcja obowiązuje od 02 do 30.09.2024 r. z aktywowanym kuponem, po spełnieniu opisanych na nim warunków. Nie dotyczy marki Simple, produktów sprzedawanych luzem lub na wagę (tj. niezapakowanych fabrycznie), alkoholu, produktów początkowego żywienia niemowląt.10 x więcej punktów naliczane przy zakupie produktów marki Carrefour za min. 3 zł, a na carrefour.pl za min. 50 zł. Kupon dostępny w aplikacji PAYBACK, na PAYBACK.pl, po połączeniu kont w aplikacji Mój Carrefour i na carrefour.pl. Lista sklepów, w których działa Program PAYBACK znajdziecie na PAYBACK.pl/Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.