handel kultura/sztuka/rozrywka

Carrefour z największą ofertą Barbie w Polsce na 65-lecie marki - sieć rozwija ekskluzywne projekty ze swoimi dostawcami

19.08.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska inwestuje w rozwój współpracy ze swoimi kluczowymi dostawcami food i non-food. Z okazji 65-lecia marki Barbie na świecie, sieć, wspólnie z firmą Mattel, rozszerza asortyment zabawek i gadżetów do prawie 1500 produktów, w tym wersji limitowanych dostępnych na wyłączność. Dodatkowo, w 65 największych hipermarketach w Polsce, firma zbuduje dedykowane ekspozycje jubileuszowe, a ogólnopolskiej akcji promocyjnej towarzyszyć będą aktywacje, w ramach których klienci wybrane produkty Barbie będą mogli kupić z 65% rabatem oraz wygrać zestawy prezentowe marki Barbie.

Carrefour Polska kontynuuje wdrażanie inicjatyw, których celem jest zacieśnianie relacji biznesowych ze swoimi dostawcami. Kolejną, po rozbudowie platformy lojalnościowej “Mój Carrefour” w ramach której, sieć będzie dostarczać swoim partnerom wiedzę pozwalającą skuteczniej promować produkty oraz zdobywać nowych klientów, jest rozwój ekskluzywnych projektów prosprzedażowych. Obejmują one m.in. specjalne dekoracje i teatralizacje sali sprzedaży, dedykowane aktywacje klientowskie połączone z rozszerzeniem asortymentu i ofertami limitowanymi, a także komunikację zewnętrzną oraz in-store.

  • Carrefour od lat wyróżnia się w Polsce wyjątkowymi relacjami ze swoimi dostawcami. Dzięki unikalnemu modelowi omnikanałowemu obejmującemu różne formaty sklepów stacjonarnych, sklep online, platformę Mój Carrefour, a także asortyment food i non-food, jesteśmy w stanie zaoferować naszym partnerom biznesowym możliwość znacznie skuteczniejszego wpływania na decyzje zakupowe klientów, niż w innych formatach, np. dyskontach - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. Akcja na 65-lecie Barbie pokazuje jak silni jesteśmy na rynku w asortymencie non-food oraz dlaczego warto przyjść na zakupy do Carrefour. Tylko w naszej ofercie klienci znajdą największy wybór produktów Barbie w sklepach stacjonarnych, wiele limitowanych produktów, a także angażujące akcje budujące zainteresowanie marką. Na takie działania z dostawcami będziemy stawiać w Polsce i na tym budować naszą przewagę konkurencyjną na rynku - dodaje Piotr Lubiewa-Wieleżyński.

Z okazji 65-lecia Barbie, w 65 największych hipermarketach Carrefour w Polsce, przez 65 dni odbywała się będzie specjalna akcja celebrująca jubileusz tej marki. W sklepach pojawią się dodatkowe, spektakularne ekspozycję, w ramach których zgrupowane zostaną produkty Barbie ze wszystkich kategorii - od zabawek, przez tekstylia, produkty szkolne i perfumerię, aż po słodycze. Dodatkowo, w ramach akcji w Carrefour Warszawa Westfield Arkadia odbędzie się specjalny event, podczas którego do wygrania będą tzw. Barbie Boxy - czyli limitowane zestawy produktów Barbie o wartości 650 złotych.

Ekspozycjom oraz konkursowi towarzyszyć będzie akcja promocyjna, w ramach której klienci Carrefour będą mogli skorzystać z 65% rabatu na limitowane edycje produktów na licencji Barbie (m.in. lalka na 65-lecie, koszulka, wyprawka szkolna i komplet skarpetek) przy zakupie produktów Barbie na kwotę min. 150 zł.

Kampania z okazji 65-lecia Barbie będzie promowana nośnikami in-store, komunikacją w katalogach, aktywacjami digital oraz współpracą z influencerami.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro. Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób. Więcej informacji o Carrefour można uzyskać na stronie www.carrefour.com lub na Twitterze (@news_carrefour) oraz LinkedIn (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro. Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób. Więcej informacji o Carrefour można uzyskać na stronie www.carrefour.com lub na Twitterze (@news_carrefour) oraz LinkedIn (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.