ekonomia/biznes/finanse rodzina
„Czujemy się bezpieczni, kiedy nasze dzieci sobie radzą” – ING z nową kampanią bankowości dla dzieci
ING w najnowszej kampanii promuje nową ofertę dla dzieci w wieku 6-12 lat – Konto Mobi z bezpieczną aplikacją Moje ING i dedykowaną kartą przedpłaconą. Bank zachęca rodziców, by wspierali swoje dzieci w nauce ogarniania finansów.
Samodzielność pod czułą kontrolą rodzica
To kolejna kampania ING, która promuje ideę asystenckości – tym razem adresując potrzeby rodziców i dzieci, szczególnie w okresie wakacyjnych wyjazdów.
Generacja Alfa coraz szybciej wchodzi w świat bankowania. Jak pokazują badania ponad połowa rodziców dzieci 7-12 lat uważa, że dziecko w tym wieku powinno już poznawać świat finansów i nie widzi powodu, żeby unikać rozmów o pieniądzach. Dlatego z naszą ofertą dziecko może stopniowo i bezpiecznie, bo pod czułą opieką rodzica, usamodzielniać się w temacie pieniędzy – ma podgląd stanu swojego konta, może płacić kartą do limitów ustawionych przez rodzica. Rodzic natomiast może w swojej aplikacji ustawić jasne zasady, na których dziecko może korzystać z pieniędzy. Jestem przekonana, że zarówno rodzice, jak i dzieci docenią naszą propozycję – podkreśla Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Link do spotu: https://youtu.be/lZBtIdakEQA
Konto Mobi z aplikacją Moje ING dla dziecka 6-12 – to dla rodzica przede wszystkim:
Wygoda:
- rodzic zarządza najważniejszymi funkcjami aplikacji dziecka z poziomu swojej aplikacji i Panelu rodzica,
- rodzic może wspierać finansowo dziecko zdalnie, nawet gdy on jest w pracy, a dziecko na wakacjach czy wycieczce,
- rodzic można ustawić stałe zlecenie – kieszonkowe dla dziecka.
Bezpieczeństwo:
- rodzic otrzymuje powiadomienia o transakcjach na koncie – dziecko wysyła do rodzica prośbę o realizację przelewu, samodzielnie nie przeleje pieniędzy z konta. Bank realizuje tylko te prośby o przelew, które rodzic zaakceptuje,
- rodzic ma również wgląd w historię wydatków dziecka,
- rodzic ma pełną kontrolę nad wydatkami dziecka – może zmieniać limity, akceptuje prośby o przelewy,
- rodzic w każdej chwili może zablokować kartę lub dostęp do bankowości.
Konto Mobi z aplikacją Moje ING dla dziecka 6-12 to m.in:
- możliwość samodzielnego płacenia kartą (również w telefonie) za codzienne zakupy,
- podgląd stanu konta przed i po zalogowaniu,
- podgląd karty wraz z informacją o dostępnych limitach dziennych,
- dostęp do historii transakcji – ułatwiający ogarnianie swoich pierwszych pieniędzy,
- bezpieczne logowanie biometryczne lub PIN-em do aplikacji,
- możliwość ćwiczenia umiejętności oszczędzania z Kontem Mobi lub korzystając z celów oszczędnościowych powiązanych z OKO dla dziecka. Dziecko mając OKO i Moje ING może samodzielnie dodawać własne Cele oszczędnościowe.
Więcej informacji o kampanii:
Link do spotu: https://youtu.be/lZBtIdakEQA
https://www.ing.pl/lp/konto-dla-dziecka-rodzic
Kanały: TV, kino, Internet, social media, DM, Oddziały, wiaty przystankowe.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Brain
Agencja odpowiedzialna za digital: GONG
Media: Mullen Lowe Media Hub
Więcej informacji o ofercie:
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna-dla-dzieci
https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-dla-dziecka-0-12
Badanie ilościowe przeprowadzone wśród dzieci i młodzieży (7-17 lat). Badanie zostało przeprowadzone na przełomie stycznia i lutego 2024 roku przez agencję badawczą Minds & Roses na zlecenie ING. W badaniu wzięły udział dzieci w wieku 7-12 n=128, oraz dzieci 13-17 n=151.
kontakt dla mediów
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948