Carrefour wprowadza usługę Wolt Drive – codzienne zakupy ze sklepu online przywiezie kurier partnerski Wolt
Carrefour i Wolt zacieśniają współpracę w obszarze e-commerce. Od lipca br. klienci sklepu internetowego carrefour.pl zyskają nową opcję szybkiej dostawy dzięki Wolt Drive – usłudze dostaw na żądanie. Do oferowanych obecnie usług zamówienia z dowozem, odbioru w sklepie czy w punkcie Drive, dołącza właśnie możliwość szybkiej dostawy za pośrednictwem Wolt. Oferta ta dostępna jest we wszystkich miastach obsługiwanych przez Wolt, w tym między innymi w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi.
Nawiązana w marcu tego roku współpraca Carrefour z Wolt ma na celu rozwój sprzedaży internetowej sieci, przy jednoczesnym sprostaniu rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na elastyczne i szybkie możliwości dostaw. Od lipca br. klienci Carrefour przy okazji dokonywania małych codziennych zakupów na carrefour.pl, otrzymają propozycję skorzystania z szybkiej dostawy za pośrednictwem Wolt dla zamówień spełniających kryteria. Jeśli skompletowany koszyk w sklepie internetowym spełni warunki gabarytowe i wagowe partnera, klient zostanie poinformowany o możliwości dostarczenia zakupów przez Wolt - szybciej i w preferencyjnej cenie.
Rozwój tego partnerstwa ma na celu przyspieszenie czasu dostawy zamówień, zwłaszcza w przypadku zakupów pierwszej potrzeby, mieszczących się do torby przewozowej kuriera. Ta usługa jest już dostępna we wszystkich miastach obsługiwanych przez Wolt w Polsce. W planach jest też rozszerzenie jej na kolejne lokalizacje.
- E-commerce stale się rozwija i w ostatnich latach widzimy wzmożone zainteresowanie możliwością dokonywania szybkich zakupów przez Internet, gdy np. brakuje nam składników na śniadanie, lunch czy spotkanie ze znajomymi. Wyraźnie widać, że takie zakupy “ad hoc” dorównują popularnością tym dużym, robionym na cały tydzień dla całej rodziny. Dzięki współpracy z Wolt nasi klienci mogą zamówić swoje ulubione produkty z oferty Carrefour i mieć je dostarczone w przeciągu kilku godzin pod drzwi. To oszczędność czasu i pieniędzy. - mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska. - Taka możliwość ma dla nas także duże znaczenie ze względu na optymalizację floty. Zamiast wozić mniejsze zamówienia dużymi samochodami, od teraz możemy realizować je rowerami czy skuterami. Dzięki temu możemy lepiej dostosować się do dynamicznych potrzeb rynku i jednocześnie przyczynić się do zmniejszenia emisji CO2. - dodaje Marek Garus.
Współpraca z Wolt jest elementem długofalowej strategii Carrefour Polska, której celem jest digitalizacja doświadczeń zakupowych i dostosowanie ich do zmieniających się trendów oraz preferencji konsumentów. Rynkowe badania pokazują, że udział e-commerce w branży spożywczej dynamicznie rośnie, a klienci coraz częściej oczekują elastycznych i szybkich opcji dostaw. Partnerstwo z Wolt pozwoli Carrefour lepiej odpowiadać na te potrzeby, zapewniając klientom wygodę i dostępność zakupów "na już", z ekspresową dostawą pod drzwi.
- Po udanym wdrożeniu zamówień z Carrefour dokonywanych przez aplikację Wolt rozszerzamy naszą współpracę o usługę dostaw na żądanie "Wolt Drive". Dzięki niej klienci robiący zakupy na Carrefour.pl będą mogli otrzymać swoje zamówienia nawet w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia, z możliwością śledzenia przesyłki w czasie rzeczywistym. Jest to doskonała alternatywa dla odbiorów osobistych w sklepie oraz sposób na skrócenie czasu dostawy. Wierzymy, że przyszłość logistyki dla zamówień detalicznych leży w quick-commerce - komentuje Maciej Statkiewicz, Head of Wolt Drive Polska.
Szybkie dostawy Wolt z Carrefour.pl mogą być dostarczane pod warunkiem spełnienia kryteriów partnera, takich jak wielkość zamówienia i lokalizacja klienta.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro. Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób. Więcej informacji o Carrefour można uzyskać na stronie www.carrefour.com lub na Twitterze (@news_carrefour) oraz LinkedIn (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro. Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób. Więcej informacji o Carrefour można uzyskać na stronie www.carrefour.com lub na Twitterze (@news_carrefour) oraz LinkedIn (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.