Carrefour prawdopodobnie z najszerszą ofertą lodów w Polsce - ponad 350 rodzajów i lodowe perełki na wakacje
Carrefour przygotował na nadchodzące wakacje wyjątkową ucztę dla fanów mrożonych przekąsek. W sklepowych lodówkach tej sieci na klientów czeka ponad 350 rodzajów lodów do wyboru, w tym także produkty na wyłączność. Wśród nowości można znaleźć m.in. najnowsze propozycje od influencerów GenZ oraz Ekipy, pierwsze lody od marki Ferrero czy rynkową nowość - lody z wizerunkiem Kerfusia, sympatycznego robota o kocim pyszczku, który w zeszłym roku podbił polski internet.
Rynek lodowy w Polsce, jako jeden z dynamicznie rozwijających się segmentów rynku słodyczy, odnotowuje znaczący wzrost sprzedaży. W 2023 roku sprzedaż lodów wzrosła o 15%, generując 3,75 mld zł. Ten wzrost jest częścią szerszego trendu na rynku produktów szybko zbywalnych (FMCG), ale mimo to ilość sprzedawanych lodów utrzymuje się na stabilnym poziomie - około 186 mln sztuk rocznie. Wakacje to niewątpliwie okres, w którym lody sprzedają się najlepiej, dlatego Carrefour zdecydował się na wprowadzenie do swojej oferty zupełnie nowych pozycji, które na pewno zainteresują młodszych konsumentów i nie tylko.
Idole dzieci i młodzieży w lodowym wydaniu
Carrefour stale rozszerza swój asortyment kierowany do młodszego pokolenia, aby sprostać ich oczekiwaniom. Już ponad połowa przedstawicieli Z przy zakupie lodów decyduje się na te na patyku, dlatego właśnie Carrefour wprowadził do swojej oferty lody od ulubionych influencerów młodzieży. Lody Czajnika, Ekipy, GenZie, czy golden retrievera Gengara można kupić w sklepach sieci w całej Polsce, już od 2,99 zł.
Na lodowych papierkach spotkamy nie tylko internetowych twórców. Dla najmłodszych klientów Carrefour zapewnił także lody na licencji m.in. Hot Wheels czy Barbie. Licencjonowane słodkie przekąski na patyku można kupić już za 5,29 zł. Kolejną gwiazdką, która w tym roku wypuściła swoje pierwsze lody, jest Kerfuś. Samojezdny robo-kot celebryta, który doczekał się swoich własnych lodów w dwóch smakach (śmietankowy z truskawką i z czekoladą), które można kupić tylko w Carrefour, za jedyne 1,99 zł za sztukę.
- Sezon lodowy uważamy oficjalnie za otwarty! Nasza oferta ponad 350 rodzajów lodów jest prawdopodobnie największą na polskim rynku, co cieszy zarówno nas jak i naszych stałych klientów. Szeroki wybór produktów, w tym ofert sezonowych i nowości to jeden z kluczowych elementów wyróżniających Carrefour w Polsce - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. Klasyki w nowej odsłonie. Naszym celem jest stałe dążenie do spełniania oczekiwań konsumentów, ale też zaskakiwanie ich nowościami i innowacjami. W tym celu nawiązujemy współpracę z idolami młodzieży, a także rozwijamy gamy na wyłączność oraz inwestujemy we własne produkty. Wiemy, że nasz robot Kerfuś nadal wzbudza niemałe zainteresowanie, a gadżety z nim są uwielbiane przez osoby w różnym wieku. Dlatego liczymy, że wprowadzone właśnie do sprzedaży kerfusiowe lody, tak samo jak pozostałe nowości w naszej ofercie, umilą upalne letnie dni i przyciągnął do naszych sklepów wielu fanów tego zimnego deseru - dodaje Sylwester Mroczek.
Klasyki w nowej odsłonie
Tegoroczne wakacje są wyjątkowe dla kultowej marki Ferrero. Miłośnicy kultowego orzechowego kremu na pewno znajdą wśród nich coś dla siebie, bo firma przygotowała aż 10 wariantów smakowych. Wszystkie nowości od Ferrero dostępne są w sklepach Carrefour w cenach od 4,99 zł.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.