handel technologie

Nowa usługa telekomunikacyjna w Carrefour - sieć uruchamia eSIM Travel Data

24.06.2024 | Carrefour Polska

Wakacje to idealny czas na podróże. Carrefour podążając za najnowszymi trendami w digitalizacji, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza dla swoich klientów ofertę cyfrowych kart SIM. eSIM Travel Data umożliwia łatwe korzystanie z transmisji danych w ponad 100 krajach na świecie, a tym samym pozwala, np. zachować kontakt z bliskimi i znajomymi nawet w trakcie zagranicznego urlopu.  

Carrefour Polska wprowadza do swojej oferty usług około zakupowych nowy produkt - eSIM Travel Data, stworzony specjalnie dla klientów Carrefour podróżujących poza granice naszego kraju. Dzięki tej innowacyjnej usłudze, nie ma już potrzeby fizycznego wkładania kart SIM do telefonu – urządzenie łączy się z siecią komórkową tak, jakby w nim była zwykła karta SIM.

eSIM Travel Data to cyfrowa karta SIM, która umożliwia łatwe korzystanie z transmisji danych w ponad 100 krajach na całym świecie. Można jej także używać jako DualSIM, gdzie drugą kartą będzie fizyczny SIM (np. z pakietem danych). Oznacza to, że klienci mogą cieszyć się nieprzerwaną łącznością zarówno w kraju, jak i za granicą.

Szybkie i proste rozwiązanie

Aby rozpocząć korzystanie z usługi eSIM potrzebne jest tylko kilka minut i cztery proste kroki. W pierwszej kolejności należy zweryfikować, czy posiadane urządzenie jest kompatybilne z usługą eSIM, aby mieć pewność, że możliwe jest skorzystanie z nowej oferty Carrefour. Następnie, konieczne jest wybranie odpowiedniego pakietu danych. Dzięki kilku opcjom możliwe jest łatwe dostosowanie usługi do Twoich potrzeb. Po dokonaniu zakupu, klient otrzymuje cyfrową wersję karty eSIM, którą można natychmiast pobrać. Kolejnym krokiem jest instalacja eSIM na telefonie. Po pomyślnej instalacji eSIM, nie pozostaje już nic innego, jak cieszyć się szybkim transferem danych, niezależnie od tego, czy przebywa się w naszym kraju czy za jego granicą. 

  • Carrefour posiada obecnie najszerszą z sieci handlowych w Polsce ofertę usług około zakupowych, z których można skorzystać przy okazji wizyt w naszych sklepach. Wspólnie z naszymi partnerami bankowymi i instytucjami płatniczymi, oferujemy klientom różnego rodzaju produkty finansowe, np. kartę kredytową, raty % czy międzynarodowe przekazy pieniężne. W naszych sklepach można też zagrać w Lotto, kupić wyjątkowe Super Prezenty czy karty przedpłacone wielu operatorów z rynku gamingowego czy stremingów. Teraz do naszej oferty wprowadzamy innowacyjne usługi eSIM - mówi Jan Żyżelewicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska. Oferta eSIM skierowana jest do wszystkich klientów, którzy planują udać się na zagraniczny wyjazd lub potrzebują mieć stały dostęp do sieci. Możliwość wyboru odpowiedniego pakietu danych czyni ofertę niezwykle elastyczną. Jednocześnie decydując się na skorzystanie z eSIM Travel Data klienci dokonują tylko jednorazowej płatności, co oznacza przystępność i przejrzystość finansową dla każdego. Carrefour wychodzi tym samym naprzeciw usługom cyfrowym swoich klientów, dbając o każdy aspekt wakacyjnych podróży - dodaje Jan Żyżelewicz.

Usługa eSIM Travel Data oferuje szereg zalet dla podróżujących. Przede wszystkim, nie ma potrzeby fizycznego wkładania i wymiany kart SIM, co eliminuje kłopot związany z tradycyjnymi kartami SIM. Instalacja cyfrowej karty SIM jest prosta i szybka, dzięki czemu użytkownicy mogą natychmiast zacząć korzystać z usługi. Warto podkreślić, że w odróżnieniu od istniejących ofert na rynku, Travel DATA Carrefour może być aktywowana nie tylko przed wyjazdem, ale również i po dotarciu do celu podróży. Dodatkowo, możliwość używania eSIM razem z fizyczną kartą SIM w trybie DualSIM pozwala na elastyczne zarządzanie połączeniami i danymi. Usługa jest dostępna w ponad 100 krajach na całym świecie, co zapewnia globalną łączność bez względu na miejsce pobytu. Co więcej, eSIM Travel Data oferuje konkurencyjne ceny, z jednorazową opłatą bez dodatkowych kosztów podczas podróży, co czyni ją atrakcyjnym rozwiązaniem dla osób często podróżujących.

Szczegóły dotyczące nowej oferty znajdują się pod adresem:

https://www.carrefour.pl/uslugi/esim

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.