handel towary konsumpcyjne

Carrefour rozwija koncept Smacznie o tradycyjne wyroby cukierni Olsza

18.06.2024 | Carrefour Polska

Cukierniane wypieki dołączyły do znanego klientom Galerii Wileńskiej Bistro Smacznie. W ramach tego konceptu, Carrefour od blisko 10 lat oferuje swoim klientom szeroki wybór produktów pierwszej potrzeby oraz jedzenia na wynos, bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Dziś (18 czerwca) do asortymentu Smacznie dołączyły rodzinne wypieki tradycyjnej warszawskiej Cukierni Olsza.

Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom możliwość dokonywania kompleksowych zakupów w jednym miejscu, regularnie wprowadza i testuje w swoich sklepach nowe koncepty i innowacje handlowe oraz usługowe. Do asortymentu konceptu Bistro Smacznie, oferującego produkty pierwszej potrzeby oraz dania 'food to go', dołączyły właśnie tradycyjne wyroby cukiernicze oferowane w ramach partnerstwa Carrefour z dobrze znaną Warszawiakom Cukiernią Olsza.

Od  dziś (18 czerwca), wszyscy klienci hipermarketu Carrefour i odwiedzający Galerię Wileńską mogą kupić w Bistro Smacznie wypieki Cukierni Olsza. Na miejscu dostępnych jest kilkadziesiąt rodzajów ciast, ciastek, tortów, ale także mini desery, pączki, czy świeżo parzona kawa. Współpraca z cukiernią to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów sieci na świeże, smaczne i domowe wypieki. 

  • Nasz koncept Bistro Smacznie od lat cieszy się ogromną popularnością klientów Carrefour. Cały czas inwestujemy w rozwój jego oferty, a naszym najnowszym partnerem została znana w Warszawie i okolicach Cukiernia Olsza. To lokalna firma z długą tradycją i wiemy, że w szczególności Warszawiacy kojarzą ją z wysoką jakością i smakiem. Wierzymy w to, że klienci Galerii Wileńskiej pozytywnie przyjmą cukiernie i będą umilać swoje codziennie wizyty w sklepie domowymi ciastami i ciastkami. — mówi Krzysztof Dobczyński, dyrektor dz. produktów dużej konsumpcji i produktów świeżych w Carrefour Polska.

Stanowisko Cukierni Olsza dostępne jest dla wszystkich odwiedzających Galerię Wileńską w godzinach otwarcia centrum. Koncept Cukierni Olsza dostępny jest także w sklepach Carrefour Promenada, a także przy Placu Unii.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.