Carrefour uruchamia zakupy z ratami 0% już od 200 złotych
Carrefour Polska rozszerza swoją ofertę usług około zakupowych. Sieć wprowadziła możliwość rozłożenia na 10 rat 0% dowolnych zakupów o wartości powyżej 200 zł, które zostały zrobione w jej sklepach stacjonarnych lub sklepie online. Z rat 0% może skorzystać każdy klient, który posiada lub założy kartę kredytową Wirtualna Carrefour Mastercard.
Carrefour Polska, w ramach swojego portfela usług około zakupowych, wspólnie z Bankiem BNP Paribas, oferuje klientom kartę kredytową Wirtualna Carrefour Mastercard. Aby skorzystać z oferty 10 rat 0%, należy wykonać kilka prostych kroków. Jeśli do tej pory klient nie posiadał karty kredytowej Wirtualna Carrefour Mastercard, powinien zawnioskować o nią w aplikacji Mój Carrefour. Po wyrobieniu karty należy dokonać nią płatności za dowolne zakupy o wartości minimum 200 złotych zrobione w sklepie stacjonarnym Carrefour lub na stronie carrefour.pl. Po zrealizowaniu zakupów wystarczy zalogować się w swojej aplikacji bankowej i wybrać kartę, którą została dokonana płatność. W ostatnim kroku należy przejść do zakładki “Rozłóż na raty”, a następnie wybrać “Plany promocyjne” i zaznaczyć opcję “Raty 0%”. Wybrana płatność zostanie rozłożona na 10 rat 0%.
- W Carrefour stale dążymy do zaoferowania naszym klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Jednym z elementów naszej oferty są usługi około zakupowe, które pozwalają załatwić w Carrefour najważniejsze potrzeby przy okazji wizyt w sklepach. Taką ofertą są uruchomione ponownie raty 0% dostępne w ramach naszej karty kredytowej Wirtualna Carrefour Mastercard. Proponowana przez nas oferta kredytowa to nie tylko wygoda, ale również gwarancja bezpieczeństwa i elastyczności finansowej. Może z niej skorzystać każdy klient, który zrobi w naszej sieci zakupy za min. 200 złotych, niezależnie czy są to zakupy spożywcze, czy przemysłowe. Można więc teraz kupić w Carrefour produkty spożywcze dla całej rodziny lub meble do urządzenia ogrodu, a następnie sfinansować te zakupy za pośrednictwem 10 nieoprocentowanych rat - mówi Marta Olszewska, Ekspert ds. Usług Finansowych i Handlowych w Carrefour Polska.
Cały proces wnioskowania o kartę kredytową Wirtualna Carrefour Mastercard jest zdalny. Podpisanie umowy jest elektroniczne, a z karty można korzystać natychmiast po wejściu w życie umowy, ponieważ jest ona wydawana wyłącznie w formie cyfrowej. Posiadacze i użytkownicy tej karty mogą skorzystać w Carrefour również z promocji: „Kupon rabatowy w aplikacji Mój Carrefour dla klientów płacących kartą kredytową Carrefour Mastercard - do 10% w postaci e-bonu” i „Rabat do 2%” na paliwo, co pozwala im na dodatkowe oszczędności przy zakupach w sklepach i na stacjach paliw tej sieci.
Organizatorem akcji 10 rat 0% z kartą kredytową Wirtualna Carrefour Mastercard jest BNP Paribas Bank Polska. Sprzedaż premiowa „Raty 0% w Carrefour” obowiązuje od 1 grudnia 2023 r. przez czas nieokreślony. Organizator może zakończyć Sprzedaż Premiową w dowolnym momencie, podając informację o jej zakończeniu na stronie internetowej https://www.bnpparibas.pl/repozytorium/umowy-i-regulaminy/produkty-banku-bnp-paribas-sa, z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Zakończenie Sprzedaży Premiowej nie ogranicza praw nabytych przez Uczestnika. Szczegółowe informacje na temat sprzedaży premiowej i Regulamin Sprzedaży Premiowej „Raty 0% w Carrefour”, dostępne są na stronie https://www.carrefour.pl/uslugi/uslugi-finansowe/raty. Dostępność produktu oraz warunki kredytowania uzależnione są od wyniku przeprowadzonej przez Bank analizy zdolności kredytowej Klienta na podstawie przekazanych przez niego informacji.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.