handel

Carrefour uruchamia zakupy z ratami 0% już od 200 złotych

10.06.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska rozszerza swoją ofertę usług około zakupowych. Sieć wprowadziła możliwość rozłożenia na 10 rat 0% dowolnych zakupów o wartości powyżej 200 zł, które zostały zrobione w jej sklepach stacjonarnych lub sklepie online. Z rat 0% może skorzystać każdy klient, który posiada lub założy kartę kredytową Wirtualna Carrefour Mastercard.

Carrefour Polska, w ramach swojego portfela usług około zakupowych, wspólnie z Bankiem BNP Paribas, oferuje klientom kartę kredytową Wirtualna Carrefour Mastercard. Aby skorzystać z oferty 10 rat 0%, należy wykonać kilka prostych kroków. Jeśli do tej pory klient nie posiadał karty kredytowej Wirtualna Carrefour Mastercard, powinien zawnioskować o nią w aplikacji Mój Carrefour. Po wyrobieniu karty należy dokonać nią płatności za dowolne zakupy o wartości minimum 200 złotych zrobione w sklepie stacjonarnym Carrefour lub na stronie carrefour.pl. Po zrealizowaniu zakupów wystarczy zalogować się w swojej aplikacji bankowej i wybrać kartę, którą została dokonana płatność. W ostatnim kroku należy przejść do zakładki “Rozłóż na raty”, a następnie wybrać “Plany promocyjne” i zaznaczyć opcję “Raty 0%”. Wybrana płatność zostanie rozłożona na 10 rat 0%.

- W Carrefour stale dążymy do zaoferowania naszym klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Jednym z elementów naszej oferty są usługi około zakupowe, które pozwalają załatwić w Carrefour najważniejsze potrzeby przy okazji wizyt w sklepach. Taką ofertą są uruchomione ponownie raty 0% dostępne w ramach naszej karty kredytowej Wirtualna Carrefour Mastercard. Proponowana przez nas oferta kredytowa to nie tylko wygoda, ale również gwarancja bezpieczeństwa i elastyczności finansowej. Może z niej skorzystać każdy klient, który zrobi w naszej sieci zakupy za min. 200 złotych, niezależnie czy są to zakupy spożywcze, czy przemysłowe. Można więc teraz kupić w Carrefour produkty spożywcze  dla całej rodziny lub meble do urządzenia ogrodu, a następnie sfinansować te zakupy za pośrednictwem 10 nieoprocentowanych rat - mówi Marta Olszewska, Ekspert ds. Usług Finansowych i Handlowych w Carrefour Polska. 

Cały proces wnioskowania o kartę kredytową Wirtualna Carrefour Mastercard jest zdalny. Podpisanie umowy jest elektroniczne, a z karty można korzystać natychmiast po wejściu w życie umowy, ponieważ jest ona wydawana wyłącznie w formie cyfrowej. Posiadacze i użytkownicy tej karty mogą skorzystać w Carrefour również z promocji: „Kupon rabatowy w aplikacji Mój Carrefour dla klientów płacących kartą kredytową Carrefour Mastercard - do 10% w postaci e-bonu” i „Rabat do 2%” na paliwo, co pozwala im na dodatkowe oszczędności przy zakupach w sklepach i na stacjach paliw tej sieci.

Organizatorem akcji 10 rat 0% z kartą kredytową Wirtualna Carrefour Mastercard jest BNP Paribas Bank Polska. Sprzedaż premiowa „Raty 0% w Carrefour” obowiązuje od 1 grudnia 2023 r. przez czas nieokreślony. Organizator może zakończyć Sprzedaż Premiową w dowolnym momencie, podając informację o jej zakończeniu na stronie internetowej https://www.bnpparibas.pl/repozytorium/umowy-i-regulaminy/produkty-banku-bnp-paribas-sa, z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Zakończenie Sprzedaży Premiowej nie ogranicza praw nabytych przez Uczestnika. Szczegółowe informacje  na temat sprzedaży premiowej i Regulamin Sprzedaży Premiowej „Raty 0% w Carrefour”, dostępne są na stronie https://www.carrefour.pl/uslugi/uslugi-finansowe/raty. Dostępność produktu oraz warunki kredytowania uzależnione są od wyniku przeprowadzonej przez Bank analizy zdolności kredytowej Klienta na podstawie przekazanych przez niego informacji.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.